Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har ikke hodet festet seg, nei. Da kan de ikke snu seg.Var hos legen i dag og hun sa at hodet lå ned, men hun sa også at ungen kan finne på å snu seg igjen. Så da betyr det vel at det ikke har festa seg enda...?
Sent from my iPad using BV Forum
De fleste kjenner ikke det... Man kan ofte kjenne at hodet ligger ned fordi det borrer seg litt ned mot blæra og sparkene kommer opp, men er vel ingen klare tegn på at det er festet.Hvordan kjenner man at hodet fester seg?
Fikk noen saftige karameller oppover mot ribbena i dag, og det har vært rart å gå - og var sikker på at nå hadde han snudd seg med hodet ned! Meeeen så kom det spark alle veier - så det var vel rein innbilling
Sent from my iPhone using BV Forum
I følge jm her var d ganske vanlig at hodet ikke fester seg i hele tatt ved flergangsfødende. Det var j ikke klar over
Vet ikke hvorfor...Ikke jeg heller. Har hørt at det gjerne skjer senere enn første gang. Men noen som kan korklare hvorfor det er sånn? Er det fordi bekkenet er mer "slerkete" andre gangen?
Lillegull lå i seteleie på UL for 2 uker siden. Og selv om det er altfor tildlig å bekymre seg for setefødsel enda, så må jeg si at jeg går å kjenner etter bevegelser som ligner på vending...Nå føler jeg det er spark og dunk i alle retninger så aner ikke hvordan han ligger nå. Har over hodet ikke bekymret meg for fødselen, men kjenner at frykt for setefødsel eller haste KS har meldt seg
venter lillebror i midten av oktober
![]()
Vet ikke hvorfor...
Min er oxo i seteleie, så kjenner hver stressa sjæl jeg.. :/