hode festet seg, annerledes bevegelse?

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
Dere som har fått beskjed om at hodet har festet seg, har bevegelsene til babyen blitt annerledes da? Lurer på om det har festet seg hos meg, bevegelsene er annerledes.

Her har mini festet seg godt, men han klarer fortsatt å vri seg inni der. Nå har han ligget med hodet ned og rumpa rett opp i mange uker, men var først nå på mandag jeg fikk bekreftet at han har festet seg. Syns ikke bevegelsene er noe voldsomt anderledes, men som sagt så har han ligget sånn lenge før han festet seg og. Noe spesielt du tenker på eller beskymrer deg over? :)

Hvordan annerledes da tenker du på?
Her har mini festet seg godt, men han klarer fortsatt å vri seg inni der. Nå har han ligget med hodet ned og rumpa rett opp i mange uker, men var først nå på mandag jeg fikk bekreftet at han har festet seg. Syns ikke bevegelsene er noe voldsomt anderledes, men som sagt så har han ligget sånn lenge før han festet seg og. Noe spesielt du tenker på eller beskymrer deg over? :)
Litt usikker, men jeg kjenner ikke de klare sparkene på sidene lenger, kjenner bevegelse nede ved bekkenet, men ikke noe spark oppe. Tenkte kanskje det kunne være at hun hadde festet seg siden det ble annerledes. Før har det vært fram og tilbake med hvilke side rompa ligger på også, men det er det ikke lenger.

Litt usikker, men jeg kjenner ikke de klare sparkene på sidene lenger, kjenner bevegelse nede ved bekkenet, men ikke noe spark oppe. Tenkte kanskje det kunne være at hun hadde festet seg siden det ble annerledes. Før har det vært fram og tilbake med hvilke side rompa ligger på også, men det er det ikke lenger.
Litt det samme som her dt.
Kjenner ikke tydelige spark oppe lenger, men hun har jo veldig liten plass der inne, så er nok derfor vi kjenner mer bevegelse og ikke direkte spark. Men ta kontakt med jordmor om du er usikker :)

Jeg var hos jordmora i uke 33 ( for tre uker siden) og da hadde hodet festa seg. Jeg kjenner godt at den ligger i samme stilling hele tiden.. Med hodet langt nede og overkroppen i min venstre side og beina sparker opp i høyre ribbein..
Synes bakdelen med at hodet fester seg så tidlig er at man må tisse hele tiden.. Blæra har vel null kapasitet etter fødselen.. Så det blir litt spennende :p

Jeg var hos jordmora i uke 33 ( for tre uker siden) og da hadde hodet festa seg. Jeg kjenner godt at den ligger i samme stilling hele tiden.. Med hodet langt nede og overkroppen i min venstre side og beina sparker opp i høyre ribbein..
Synes bakdelen med at hodet fester seg så tidlig er at man må tisse hele tiden.. Blæra har vel null kapasitet etter fødselen.. Så det blir litt spennende :p
Uff ja, den blæra har ikke mye plass nå når hodet er langt nede i bekkenet. Vet ikke om hodet er festet her, men hun låg i alle fall veldig langt nede på kontroll for to uker siden :)

Ang blærekapasitet etter fødsel, så husker jeg at det ikke var sprekt etter de forrige fødslene mine i alle fall. Måtte opp og tisse hver natt de første ukene, men det gikk seg jo til etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her kjennes det mer ut som om hun vrir seg. Et dult her og et dult der. Helt vanlig i følge min jordmor. De skal ikke bevege seg mindre, men på en anne måte nå på slutten.

Fikk beskjed av jordmor på sjekk igår at hodet var festet, men hun kunne bevege litt på det.

Jeg var i utgangspunktet helt sikker på at hun ikke var litt festet engang for jeg syns ikke bevegelsene hadde endret seg så mye.

Back
Topp