Hode faller frem

Lotta90

20. Desember <3
Desemberskattene 2014
Flere enn meg som har en liten en som faller fremover med hode i bilstolen når dem sovner? Etter at jeg bytta til større sete, skjer det hver gang og ser virkelig ikke behagelig ut :/

Noen som har no tips?
 
Vi har ikke bytta sete enda, men han sitter stort sett fint med hodet. Du får ikke justert vinkelen?
 
Flere enn meg som har en liten en som faller fremover med hode i bilstolen når dem sovner? Etter at jeg bytta til større sete, skjer det hver gang og ser virkelig ikke behagelig ut :/

Noen som har no tips?
Sånn hadde vi det med setet helt til eldste byttet nesten 4 år gammel.
Måtte dytte opp hodet hans hele tiden. Kan jo ikke være riktig....
 
Vi har ikke bytta sete enda, men han sitter stort sett fint med hodet. Du får ikke justert vinkelen?

Har vippa sete bakover, men er ikke nok :/ vil ikke gå tilbake til lille sete heller, siden han egentlig er litt for lang for det :/
 
Sånn hadde vi det med setet helt til eldste byttet nesten 4 år gammel.
Måtte dytte opp hodet hans hele tiden. Kan jo ikke være riktig....

Nei, synes ikke det skal være sånn. Får stikke innom en barnebutikk i morgen for å høre om de har en løsning.
 
Har merka at det var litt å si om jeg setter han veldig rett opp og ned eller ikke. Setter rompa litt ut fra ryggen med ryggen hviler i setet. Da tipper ikke hode her. Men vet jaggu ikke hva som er riktig å gjøre. Syns det ser ganske brutalt ut når han sovner skikkelig å hode henger sånn. Nakken min hadde jo klikka hadde jeg sove sånn!
 
Har merka at det var litt å si om jeg setter han veldig rett opp og ned eller ikke. Setter rompa litt ut fra ryggen med ryggen hviler i setet. Da tipper ikke hode her. Men vet jaggu ikke hva som er riktig å gjøre. Syns det ser ganske brutalt ut når han sovner skikkelig å hode henger sånn. Nakken min hadde jo klikka hadde jeg sove sånn!

Ja, ser virkelig ikke godt ut. Får prøve å sette han litt annerledes i dag :)
 
Ja innimellom skjer det her og hvis han sbsolutt skal sitte fremover og sovner; ) vi har det tippet bakover; )
 
Back
Topp