Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn hadde vi det med setet helt til eldste byttet nesten 4 år gammel.Flere enn meg som har en liten en som faller fremover med hode i bilstolen når dem sovner? Etter at jeg bytta til større sete, skjer det hver gang og ser virkelig ikke behagelig ut :/
Noen som har no tips?
Vi har ikke bytta sete enda, men han sitter stort sett fint med hodet. Du får ikke justert vinkelen?
Sånn hadde vi det med setet helt til eldste byttet nesten 4 år gammel.
Måtte dytte opp hodet hans hele tiden. Kan jo ikke være riktig....
Vi kjøpte en wedge/kile til setet til storesøster. Da ble hun liggende såpass bakover at hodet ikke falt frem da hun sov
https://www.zwergperten-shop.de/unterlegkeil/wedge-fuer-britax-roemer-max-way.html
Har merka at det var litt å si om jeg setter han veldig rett opp og ned eller ikke. Setter rompa litt ut fra ryggen med ryggen hviler i setet. Da tipper ikke hode her. Men vet jaggu ikke hva som er riktig å gjøre. Syns det ser ganske brutalt ut når han sovner skikkelig å hode henger sånn. Nakken min hadde jo klikka hadde jeg sove sånn!
Det finnes ikke wedge eller lignende til den da?Den så smart ut, men har maxi-cosi sete :/
Det finnes ikke wedge eller lignende til den da?