Hode er festet :)

Mirakel nr 4

Glad i forumet
Uke 34 i dag og til all forskrekkelse er hode til lillegutt festet. Er 3 gansfødende, fikk en gutt i 2007 og en gutt i 2008 begge to kom i uke 37, slimproppen min gikk 5 mai, og jordmor er sikker på han nermer seg han her også :) mye kynnere og nedpress og det kommer masse klumper med slim som er modning sier jordmor. Var på ul på fredag da veide han 2550 gram. Gleder meg til å møte gutten min, mens termin er 29/6 og ul termin er 2/7 derfor jeg følger både juni og juli :) går det bra damer?? Jeg blir fulgt opp med ul på sykhus hver 2 uke på grunn av en del plager og 5 alvorlige operasjoner i magen :( blodpropp i svangerskapene mine har jeg også hatt så blir fulgt opp som en sme!!!!

Wow - da ligger det virkelig an til at du får det første juli-barnet! :) SÅ spennende.. Men litt spesielt at slimproppen går så tidlig - er det noe grunn til det?

Oi, vi nærmer oss nå ja. Får håpe han venter med å komme til ihvertfall uke 37 da:)
Har du hatt operasjoner under graviditeten, eller var det tidligere?
Uansett bra du får god oppfølging:)

Her går det bra. Mye romstering i magen fra knøttet, men lite plager:) drar til Spania om en uke og blir borte i ti dager, så h*n har å holde seg en god stund til♡

Jeg ble slankeoperert i 2010 har hatt ufattelig mye komplikasjoner i ettertid og fikk beskjed om å ikke bli gravid igjen og det var jo heller ikke meningen. Men traff en herlig gutt som var barneløs og vi ønsket oss en sammen. Magesekken min sprakk etter slankeoperasjon og jeg lå i koma i 3 døgn med en crp på 860 de trodde ikke jeg ville overleve, i ettertid har jeg hatt 2 alovorlige tarmslyngoperasjoner og 2 alvorlige brokkoperasjoner. Har mye arrevev i magen og ikke vra den blir utvidet. Har også tatt en bukplastikk for fjerning av løshud i 2012 har tatt den største operasjon der snittet går i en t fra puppene og ned til underlivet. Guttene mine kom i uke 37 men det var før slankeoperasjon og faktisk så gikk proppen med 2 mann i uke 34 også og vannet gikk hjemme i senga i uke 37. Så de tror det samme skjer nå også, eller så blir jeg satt i gang eller strippet i uke 37 for at jeg ikke skal gå for lenge og bli for stor dem er redd jeg kan sprekke opp igjen innvendig i magen. Jeg har hvert sykemeldt siden uke 7 og har hatt en del plager og ligget mye på sykhuset. Jeg er hjemme nå og nyter dagene hjemme selv om det er kjedelig. Men venter bare hver natt på at det skal sprekke en ballong, jeg vet ikke hvordan det er å få rirer selv da jeg aldri har fått det selv. Har blitt satt på drypp begge gangene og det har hvert fryktelig intense smerter, og ikke fått tilgang til epudral da jeg går på blodfortynnende sprøyter hver dag. Men skal nyte det når lille gutt kommer til verden han er verdt all strevet og snart er han her :)

Min mor har også fått meg og min søster 3 uker før tiden med oss begge to :) vet ikke om det har noe og si. Men mine gutter var 3160 og 3180 i uke 37 begge to :)

Høres dramatisk ut ja. Godt det gikk bra med deg da♡
Og veldig bra de følger opp såpass nå:)

Oioioi, det hørtes veldig heftig ut. Lykke til fremover :) Bra oppfølgingen du får er så bra!

Ja har fått sett mye til lille gutt men blir noen spennende uker fremmover nå. Håper han blir til uke 37 hverfall ;)

Krysser fingrene for at han holder seg til det ja:)
Masse lykke til.
Blir spennende å høre fremover

Back
Topp