Hobbytråden ❤️

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvilke prosjekter holder du på med nå?
Skrytebilder av ferdige prosjekt?
Trenger absolutt ikke være babyrelatert ❤️

Jeg har type.. en halv vott (strikke), en nesten ferdig kjole (sy), en halvferdig kjole (sy) OG en nesten ferdig bukse (sy) på "prosjekter".
Er dårlig på å ta meg tid til sånt :p

Så kjekt med en sånn tråd :)
Sydde nettopp ferdig et fotsidt skjørt. Kjøpte stoff for et år siden og landet endelig på designet for noen uker siden.
Sydd for hånd av svart og grått ullstoff.
Linjalen på bildet viser dybden på den skjulte lomma:hilarious::woot:

Vedlegg

• 20221108_141355.jpg
    20221108_141355.jpg
    1,4 MB · Visninger: 27
  • Liker
Reactions: HCS
Så kjekt med en sånn tråd :)
Sydde nettopp ferdig et fotsidt skjørt. Kjøpte stoff for et år siden og landet endelig på designet for noen uker siden.
Sydd for hånd av svart og grått ullstoff.
Linjalen på bildet viser dybden på den skjulte lomma:hilarious::woot:

Jeg har litt lyst på noe ala sånt; men som rideskjørt :p langt og i ull liksom

åh, har ikke strikket på en evighet pga oppussing hjemme :arghh: Men det skal bli!
Her er siste, Haralds sweater :Heartpink

7456EB26-785A-49C5-8502-65FB0DBA89DA.jpeg

Jeg har litt lyst på noe ala sånt; men som rideskjørt :p langt og i ull liksom
Det var rideskjørtene fra Klesarven.no som inspirerte meg til å sy dette :) Ikke at mitt på noen måte er et rideskjørt eller like fint som inspirasjonen, men det er langt og varmt ihvertfall.
Skjønner godt du har lyst på det. Ullstoffet jeg kjøpte kostet vel 450,- pr meter på Kreaktiv i fjor.

Det var rideskjørtene fra Klesarven.no som inspirerte meg til å sy dette :) Ikke at mitt på noen måte er et rideskjørt eller like fint som inspirasjonen, men det er langt og varmt ihvertfall.
Skjønner godt du har lyst på det. Ullstoffet jeg kjøpte kostet vel 450,- pr meter på Kreaktiv i fjor.
Det er relativt kostbart det, om man skal sy et stort skjørt :p
Har kjøpt meg et termoskjørt, håper det funker greit !

Jeg har gravd ned en hel haug med planter og busker jeg kjøpt på høstsalg. Så det blir å lage blomsterbed til våren, for nå ser det ikke ut

Det er relativt kostbart det, om man skal sy et stort skjørt :p
Har kjøpt meg et termoskjørt, håper det funker greit !
Joda, det koster jo litt desverre :p
Men kommer et stykke med smart mønster og to meter stoff:shy:
Termoskjørt lærte jeg nettopp om! Syntes det hørtesså lurt ut:woot:

Joda, det koster jo litt desverre :p
Men kommer et stykke med smart mønster og to meter stoff:shy:
Termoskjørt lærte jeg nettopp om! Syntes det hørtesså lurt ut:woot:

Ikke fått testet enda. Vil egentlig få trent hesten litt til før jeg setter meg oppå; i alle fall på alenetur (spesielt som gravid). Har ikke noe bane her, og han er litt egenrådig enda. Så må trene masse.

Jeg har begynt på jakke til hentesett :) Er en charlie- jakke fra Sandnes garn. Tenkte jeg skulle strikke en til storesøster også, om jeg ikke blir drittlei:p
Faren er der, for jeg må strikke frem og tilbake, noe jeg egentlig ikke liker…

Jeg har begynt på jakke til hentesett :) Er en charlie- jakke fra Sandnes garn. Tenkte jeg skulle strikke en til storesøster også, om jeg ikke blir drittlei:p
Faren er der, for jeg må strikke frem og tilbake, noe jeg egentlig ikke liker…

Herlig ❤️

Jeg greier ikke større prosjekter med strikking. Går lei og gir opp. ><
Jeg ble ferdig med en vott minus tommelen i går. Mangler da vott nr2 og tomler... :P

Herlig ❤️

Jeg greier ikke større prosjekter med strikking. Går lei og gir opp. ><
Jeg ble ferdig med en vott minus tommelen i går. Mangler da vott nr2 og tomler... :p
Vet ikke om jakke til baby er så stort prosjekt :p Den er jo mindre enn et skjerf! Jeg blir nok ferdig med bolen i morgen allerede.

Æsj, tommel og vott nr to er kjedelige greier. Fant faktisk én vott uten tommel i strikketøyet mitt da jeg lette etter pinner. Kan ikke huske å ha strikket den en gang!

Har begynt å strikke Louises babyteppe :happy: Syns det er så fint! Er hullmønster som jeg hater, så har truet med at jeg kommer med den til kommende bestemor:joyful: men skal prøve å få strikket den ferdig selv. Er nettopp ferdig å strikke hentesett til babyen før jeg innså at den mest sannsynlig blir for tykk til sommerbaby, så jeg har bestilt oppskrift å garn til ett nytt hentesett:hilarious:

Back
Topp