Fredagsbarn
Glad i forumet
Vis vedlegget 40523Vis vedlegget 40524
Knappehull og krage er ferdig!
Sent from my iPhone using BV Forum
Så fin den blir!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 40523Vis vedlegget 40524
Knappehull og krage er ferdig!
Nydelig teppe!!!!Sniker meg inn fra mars. Jeg har heklet et bestemorsteppe, det innebærer festing av maaange tråder..Vis vedlegget 40610
Sniker meg inn fra mars. Jeg har heklet et bestemorsteppe, det innebærer festing av maaange tråder..Vis vedlegget 40610
Vis vedlegget 41226
Et lite tips til dere som heklerveske beregnet til makeupbørster er en genial måte å ha ordner på heklenålene
kjøpte den for ca 30-40kr på dealextreme.com

Brukte tykkt garn og heklenål nr 8. La opp 13 masker og heklet til det var kvadratisk. Jeg brukte 12 runder, men dette må du se an hva som passer best hos deg. Så heklet du 8 lapper pr tøffel. Disse skal bli str 36-38. Alt etter hvor mye du tover dem etterpå. Ønsker du mindre eller større størrelse øker du eller minker masker og laget dermed større eller mindre kvadrater alt etter som.De var kjempe fine! Har si en oppskrift?
Brukte tykkt garn og heklenål nr 8. La opp 13 masker og heklet til det var kvadratisk. Jeg brukte 12 runder, men dette må du se an hva som passer best hos deg. Så heklet du 8 lapper pr tøffel. Disse skal bli str 36-38. Alt etter hvor mye du tover dem etterpå. Ønsker du mindre eller større størrelse øker du eller minker masker og laget dermed større eller mindre kvadrater alt etter som.
Syntes denne oppskriften var lettest å forstå i forhold til montering: http://moatrolla.blogspot.no/2007/11/firkant-tfler.html
Et lite tips kan også være å hekle alle de 6 lappene som ligger på rad, sammen med det samme, da slipper du å montere dem sammen etterpågjorde ikke dette selv da jeg fant ut av det etterpå
Sent from my iPad using BV Forum
Åh, dt er en Johannesjakke, sant?Vis vedlegget 41806
Dobbelt knept jakke til vesle gutt i magen
Oppskrift og garn fra Pickles
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sååå fin!Vis vedlegget 41806
Dobbelt knept jakke til vesle gutt i magen
Oppskrift og garn fra Pickles
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app