Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine tingHar strikket et lite turkis skjerf og så holder eg på med hjemmelagde julegaver med å brodere små nissefigurer og julemotiver og ramme de innog så sengeteppe til babysengen som eg har nesten gjort ferdig nå
![]()
Kjempefint!Så kjekt med en hobbytråd!veldig gøy å se hva dere andre lager.
Jeg holder på å hekle et babyteppe. Syns det går litt trått, men tror det blir bra tilslutt ;-) Vis vedlegget 40415
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Skikkelig stilig!
Bilde?Så mye fint dere lager, har en kjole, lue og jakken på pinnene nå.
Jaja ingenting kan bli helt perfekt, er det som er sjarmerende med hjemmelagetBle tålelig fin... Ikke helt perfekt. He he... Den må tøyes ut litt. Men den ble bra med tanke på at jeg ikke har strikket på fem hundre årmen det er vel som å sykle... Når man først har lært det.
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Hehehhe du er absolutt ikke alene! Hater det selv også!! Hahaer det bare meg eller er strikkingen gøy, men du verden så ufattelig kjedelig å sitte etterpå og feste tråder og montere?![]()
Hehehhe du er absolutt ikke alene! Hater det selv også!! Haha
Sent from my iPad using BV Forum
Hehe god ideEg er veldig flink å gjøre ting ferdig, og så "glemme" det hjemme hos mammaen min så hun ordner og gjør helt ferdig![]()
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Eg er veldig flink å gjøre ting ferdig, og så "glemme" det hjemme hos mammaen min så hun ordner og gjør helt ferdig
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Det gjør jeg! =D Hehe!