Hobbytråd!

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Tenkte vi kunne ha en hobbytråd der alle kan legge ut hvilke prosjekter de holder på med, vil starte med eller har gjort ferdig:) håper mange vil dele slik at vi kan inspirere hverandre:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har strikket et lite turkis skjerf og så holder eg på med hjemmelagde julegaver med å brodere små nissefigurer og julemotiver og ramme de inn :) og så sengeteppe til babysengen som eg har nesten gjort ferdig nå :)

Vedlegg

• IMAG13901.jpg
    IMAG13901.jpg
    654,7 KB · Visninger: 68
  • IMAG14381.jpg
    IMAG14381.jpg
    420,7 KB · Visninger: 70
  • IMAG14461.jpg
    IMAG14461.jpg
    994,4 KB · Visninger: 71
Har strikket et lite turkis skjerf og så holder eg på med hjemmelagde julegaver med å brodere små nissefigurer og julemotiver og ramme de inn :) og så sengeteppe til babysengen som eg har nesten gjort ferdig nå :)
Så fine ting:) kjekt å se hva andre lager:)

Så kjekt med en hobbytråd! :-) veldig gøy å se hva dere andre lager.
Jeg holder på å hekle et babyteppe. Syns det går litt trått, men tror det blir bra tilslutt ;-) 1384793589809.jpg

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har strikket min første babylue :)

Vedlegg

• 1608904-9-1384083020431.jpg
    1608904-9-1384083020431.jpg
    41,6 KB · Visninger: 66
Så mye fint dere lager, har en kjole, lue og jakken på pinnene nå.

Ble tålelig fin... Ikke helt perfekt. He he... Den må tøyes ut litt. Men den ble bra med tanke på at jeg ikke har strikket på fem hundre år :-P men det er vel som å sykle... Når man først har lært det.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ble tålelig fin... Ikke helt perfekt. He he... Den må tøyes ut litt. Men den ble bra med tanke på at jeg ikke har strikket på fem hundre år :-P men det er vel som å sykle... Når man først har lært det.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Jaja ingenting kan bli helt perfekt, er det som er sjarmerende med hjemmelaget:)

er det bare meg eller er strikkingen gøy, men du verden så ufattelig kjedelig å sitte etterpå og feste tråder og montere? :P

er det bare meg eller er strikkingen gøy, men du verden så ufattelig kjedelig å sitte etterpå og feste tråder og montere? :P
Hehehhe du er absolutt ikke alene! Hater det selv også!! Haha

Hehehhe du er absolutt ikke alene! Hater det selv også!! Haha

Eg er veldig flink å gjøre ting ferdig, og så "glemme" det hjemme hos mammaen min så hun ordner og gjør helt ferdig :P

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Eg er veldig flink å gjøre ting ferdig, og så "glemme" det hjemme hos mammaen min så hun ordner og gjør helt ferdig :p

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Det gjør jeg! =D Hehe!

Back
Topp