Nydelige ting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelige ting
Vis vedlegget 82661
Vis vedlegget 82662
Vis vedlegget 82663
Vis vedlegget 82664
Vis vedlegget 82665
Vis vedlegget 82666
De to øverste settene er gaver til ett søskenpar, de to nederste genserene er bestilling fra ei Bhg til mini
Elsker å sy!!! Og akkurat fått klart Syrommet/nettbutikken, bortsett fra litt lys..
Vis vedlegget 82668
Den var helt nydelig!Ikke mitt verk, men min pappas. Fødselsgave til oss/mini.Vis vedlegget 80221
Ønsker meg fælt en symaskin så keg kan begynne å sy klær til min kommende baby! Hvilken maskin foreslår du til meg som nybegynner? Og jeg så på bildene dine at det var så mange rare maskiner, hva er det?
Tusen takkNydelige tinger den jakken heklet? Har du oppskrift?
![]()
Tusen takkTusen takkja den er heklet, opppskriften er her http://www.ravelry.com/patterns/library/david-peacoat
Den var ganske enkel faktisk, ser komplisert ut men når du kommer inn i det så går det lett som en plettTusen takkfår prøve meg på den tror jeg
![]()
Oi så fint!Vis vedlegget 82769 dåpskjolen jeg heklet til mini
Vis vedlegget 82770en spontan poncho jeg heklet av noen bestemorsruter jeg hadde liggende![]()
Tror jeg startet i august i fjor og var ferdig slutten av desember, begynnelsen på januar.Oi så fint!skulle ønske jeg hadde hatt tålmodighet til å hekle en dåpskjole, brukte du lang tid?
Tusen takkja den er heklet, opppskriften er her http://www.ravelry.com/patterns/library/david-peacoat
Det beste er å kjøpe en god mekanisk vanlig maskin. Eks en janome easy jeans! Super til det meste og varer evig!! Maskinen til venstre på bildet et en overlock, om du ser på innsiden an en kjøpetopp på sømmen ser du åssen den syr. To over og to undertråder som syr sammen og kaster over kanten samtidig som maskinen skjærer ren kanten med kniv.
Maskinen i midten er en cover. Den syr pyntesømmer som på boxershorts og den kanter eks bodyer ved at jeg kutter strimler på ca 3,5cm stoff som jeg mater inn i kantebåndsapparat som bretter og syr rundt stoffet på 1-2-3
Okei, skjønnerTror jeg startet i august i fjor og var ferdig slutten av desember, begynnelsen på januar.så tok sin tid ja
men da hadde jeg noen lange pauser innimellom der jeg var lei
![]()
Åååå så fint! Hvor kjøper du scrappetingene?Scrappet bursdagskort til søsteren min.![]()
![]()
Åååå så fint! Hvor kjøper du scrappetingene?