Hobbytråd: vis dine siste verk!

Vis vedlegget 82661

Vis vedlegget 82662

Vis vedlegget 82663

Vis vedlegget 82664

Vis vedlegget 82665

Vis vedlegget 82666

De to øverste settene er gaver til ett søskenpar, de to nederste genserene er bestilling fra ei Bhg til mini :)

Elsker å sy!!! Og akkurat fått klart Syrommet/nettbutikken, bortsett fra litt lys..

Vis vedlegget 82668

Ønsker meg fælt en symaskin så keg kan begynne å sy klær til min kommende baby! Hvilken maskin foreslår du til meg som nybegynner? Og jeg så på bildene dine at det var så mange rare maskiner, hva er det?

Ønsker meg fælt en symaskin så keg kan begynne å sy klær til min kommende baby! Hvilken maskin foreslår du til meg som nybegynner? Og jeg så på bildene dine at det var så mange rare maskiner, hva er det?

Det beste er å kjøpe en god mekanisk vanlig maskin. Eks en janome easy jeans! Super til det meste og varer evig!! Maskinen til venstre på bildet et en overlock, om du ser på innsiden an en kjøpetopp på sømmen ser du åssen den syr. To over og to undertråder som syr sammen og kaster over kanten samtidig som maskinen skjærer ren kanten med kniv.

Maskinen i midten er en cover. Den syr pyntesømmer som på boxershorts og den kanter eks bodyer ved at jeg kutter strimler på ca 3,5cm stoff som jeg mater inn i kantebåndsapparat som bretter og syr rundt stoffet på 1-2-3

Oi så fint! :D skulle ønske jeg hadde hatt tålmodighet til å hekle en dåpskjole, brukte du lang tid?
Tror jeg startet i august i fjor og var ferdig slutten av desember, begynnelsen på januar.:) så tok sin tid ja:p men da hadde jeg noen lange pauser innimellom der jeg var leiO.o

Tusen takk :D ja den er heklet, opppskriften er her http://www.ravelry.com/patterns/library/david-peacoat
Det beste er å kjøpe en god mekanisk vanlig maskin. Eks en janome easy jeans! Super til det meste og varer evig!! Maskinen til venstre på bildet et en overlock, om du ser på innsiden an en kjøpetopp på sømmen ser du åssen den syr. To over og to undertråder som syr sammen og kaster over kanten samtidig som maskinen skjærer ren kanten med kniv.

Maskinen i midten er en cover. Den syr pyntesømmer som på boxershorts og den kanter eks bodyer ved at jeg kutter strimler på ca 3,5cm stoff som jeg mater inn i kantebåndsapparat som bretter og syr rundt stoffet på 1-2-3

Takk!! Har veldig lyst til å lære meg sy!:-)

Sydd luer til de to minste, foret med ull. Mønsteret er fra boka heilt spesiell og jubel. Ull fra dansk butikk og stjerner er bomullsjersey fra stoff og stil. Kam plastikk trykknapper.

Vedlegg

• 1413243075842.jpg
    1413243075842.jpg
    20,9 KB · Visninger: 17
Back
Topp