Hobbymammaer?

JeanetteR

Gift med forumet
Er det noen som driver med hobbysysler? f.eks maling, brodering, scrapping, sying o.l... [:)] Jeg har sett igjen noen kjente på interiørforumet her da...

Jeg driver selv med litt alskens hobbyrier (rier?!...ja takk[8D]) og synes det er så kjekt å se hva andre driver med...

noe må man vel gjøre mens man venter.......[;)]

ORIGINAL: Engelungen

Scrapper en del æ da [:)]

jeg og:-)

ORIGINAL: *Mina min*

Har litt forskjellig jeg prøve meg på,, får sånne småkick, så har aldri EN ting jeg holder på meg sånn kjempe lenge[8D]

Akkurat nå er det perling av stålhjerter, printe ut på stryke papir å ha på på lerret, puter o.l og litt lys pynting[:D]

Sånne stålhjerter vil jeg også prøve meg på!!! [:)] Du driver litt med det samme som jeg har jeg sett, morsomt å snike litt[;)] Så du må gjerne legge ut bilder når du er ferdig med et hjerte...

Har litt forskjellig jeg prøve meg på,, får sånne småkick, så har aldri EN ting jeg holder på meg sånn kjempe lenge[8D]

Akkurat nå er det perling av stålhjerter, printe ut på stryke papir å ha på på lerret, puter o.l og litt lys pynting[:D]

Sånn er jeg også, liker å prøve forskjellige ting. Men holder sjelden på interessen lenge nok til å bli ferdig da, det er jo litt synd. Har maaaange halvferdige prosjekter liggende gitt... [:'(]

Men ja, kjempeartig om dere legger ut bilder!!! [:D]

ORIGINAL: Ipek

Sånn er jeg også, liker å prøve forskjellige ting. Men holder sjelden på interessen lenge nok til å bli ferdig da, det er jo litt synd. Har maaaange halvferdige prosjekter liggende gitt... [:'(]

Men ja, kjempeartig om dere legger ut bilder!!! [:D]

Det som er så bra med inspirasjon fra andre da, for da kan man lage noen få av den tingen, og hoppe på neste[;)] Det er liksom begrenset hvor mange pyntede lys man kan ha bruk for og hvor mange putetrekk med trykk man lager før sofaen blir full[;)]
I fjor lagde jeg påskeegg inspirert av Jeanne D'arc, og kjøpte inn drøssevis av pappegg, så jeg må sette i gang med det igjen tror jeg[:D]

Jeg har lyst til å begynne å ta opp malingen min igjen... men har ikke hatt overskudd til det riktig enda. Er så mye som skjer rundt her til enhver tid og det tar tid å bli trygg på mamma-rollen gitt. Lurer på om jeg skal prøve å dra fram malingen og male et dørskilt til den lille familien vår nå. Det trengs et nytt skilt med navnet til lillegutt på også. [;)]

Oh... Har ikke hatt tid til WoW etter at guttungen kom jeg. [8D] Men samboer'n sitter nå ofte der og spiller han... hans måte å slappe av på. [:)]

Back
Topp