hobbyleger se hit

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Verking i høyre fot. Levelig når jeg ligger, best når foten er hevet, helt grusomt når jeg sitter/går/står.
Varm følelse- kjennes ut som foten brenner når jeg står/går/sitter.

Kun i høyre fot. 
Verst i år, men også i leggen.

Nei, det er ikke ischias eller referansesmerter. De type smerter har jeg kontroll på :)

Så, kjør idèmyldring mens jeg finner tlfnummer til legen.. for dit vil jeg uansett nå, kjenner jeg.

nerve i klem
blodpropp
innsektbitt

er det som jeg tenker med en gang

Har vært inne på de tre der jeg også.
Men føler meg hysterisk som ringer legen. Liker best å ringe legen når jeg VET hva som feiler meg og at jeg VET det er noe som må gjøres noe med. Sånn type.. beinbrudd eller ungebetennelse.

Har vært inne på de tre der jeg også.
Men føler meg hysterisk som ringer legen. Liker best å ringe legen når jeg VET hva som feiler meg og at jeg VET det er noe som må gjøres noe med. Sånn type.. beinbrudd eller ungebetennelse.

om du røyker el tar p piller er jo risken større for propp, men kan jo også være noe som føles likt,bare at det er en muskulær betennelse. det har jeg hatt både i foten og i brystmuskulaturen under armen

bortsett fra det og nerve og stikk aner jeg ikke! :) kan ikke legen hjelpe,ta en tur til en naprapat el manuellterapeut. går ikke til legen min mer med sånne smerter,bare rett til naprapaten min,ordner seg alltid der! :)

Gollemor skrev:

Cinnamon* skrev:
Carpal Tunnel....?

i foten..?

Ja, det kan man få i foten også..
Mamma har akkurat operert ene foten, i tilegg opererte hun hånden for noen år siden..

Cinnamon* skrev:

Gollemor skrev:

Cinnamon* skrev:
Carpal Tunnel....?

i foten..?

Mamma har akkurat operert ene foten, i tilegg opererte hun hånden for noen år siden..

Ok.. trodde bare det het noe annet om det var i foten, siden karpaltunnellen er i hånda.

Gollemor skrev:

Cinnamon* skrev:

Gollemor skrev:

Cinnamon* skrev:
Carpal Tunnel....?

i foten..?

Ok.. trodde bare det het noe annet om det var i foten, siden karpaltunnellen er i hånda.

karpaltunnellen er i håndleddet, men i foten heter det tarsal

ohBaby! skrev:
om du røyker el tar p piller er jo risken større for propp, men kan jo også være noe som føles likt,bare at det er en muskulær betennelse. det har jeg hatt både i foten og i brystmuskulaturen under armen

bortsett fra det og nerve og stikk aner jeg ikke! :) kan ikke legen hjelpe,ta en tur til en naprapat el manuellterapeut. går ikke til legen min mer med sånne smerter,bare rett til naprapaten min,ordner seg alltid der! :)

Festrøyker (og jeg er sjelden på fest), og ingen p-piller eller annet hormonpreparat her.

Har ikke kjent sånn smerte før. Det nærmeste jeg kan sammenligne med, er da jeg lå på benken før hastesnittet, og de satt kanyle i armen. De glemte å løsne det stramme båndet, og da begynte det å brenne og verke i hele armen. Sånn føles det i foten nå.

Gollemor skrev:

ohBaby! skrev:

Festrøyker (og jeg er sjelden på fest), og ingen p-piller eller annet hormonpreparat her.

Har ikke kjent sånn smerte før. Det nærmeste jeg kan sammenligne med, er da jeg lå på benken før hastesnittet, og de satt kanyle i armen. De glemte å løsne det stramme båndet, og da begynte det å brenne og verke i hele armen. Sånn føles det i foten nå.

synes du må ta turen til legen jeg. :) mulig det er en infeksjon som må behandles,ikke bra å gå med det allefall! er den hoven?

ohBaby! skrev:

Gollemor skrev:

ohBaby! skrev:

synes du må ta turen til legen jeg. :) mulig det er en infeksjon som må behandles,ikke bra å gå med det allefall! er den hoven?

Ikke nevneverdig hoven, men strammere. Og litt varmere.

Ingen ledige timer hos lege, men de ba meg holde meg i ro, og ringe legevakta. Og om jeg fikk pusteproblem måtte jeg ringe 113.

er den hoven? kan være en infeksjon av noe slag.. har du blitt bitt eller noe de siste dagene?

En jeg kjenner fikk smerter i høyre lår/bein da han hadde blindtarmbetennelse, faktisk!

Han kjente INGENTING annet, ikke smerter i magen, ikke feber, ikke oppkast..Kun vondt i høyre bein.

Kanskje det er det?

legevakten fikset akutt-time hos fastlegen.
Skal dit snart, og det er bra.. for nå ligger jeg rett ut og hyler.

Betennelse av noe slag, kanskje.

Måtte forøvrig knise litt av at du synes smertene er verst i år, og at det er greiest å ringe legen for ungebetennelse.

Bouncy the Butthead Slayer skrev:
Betennelse av noe slag, kanskje.

Måtte forøvrig knise litt av at du synes smertene er verst i år, og at det er greiest å ringe legen for ungebetennelse.

Jævla L emoticon

åssen går det med deg?

Har du vært hos legen?

Back
Topp