*HOBBYGALLERI*

Helt imponert over dere som kan STRIKKKKE!!!

Hetten til en jakke
jeg skal PRØVE meg på...

Min første fleesbukse (litt stor enda, meeeeeeen....)

...går da fremover, men MYE igjen enda :)
Skal på stoff og stil på onsdag, GLEDER MEG!!!

Ok...da skal jeg PRØVE meg på et babyteppe (..omtrent som Nøstebarn sitt)
Så da er jeg spent på hvor mange ekstra, eller ferre masker jeg har når (les OM) jeg blir ferdig
For ikke å snakke om ekstra hull hehe...

Dere som har strikket nøstebarnteppet, hvor lang tid brukte dere (jeg har ikke 160 masker, men 120, skal ha det i vogna...)

Er det vanskelig å strikke slike???

ORIGINAL: *Gullungene*

Ok...da skal jeg PRØVE meg på et babyteppe (..omtrent som Nøstebarn sitt)
Så da er jeg spent på hvor mange ekstra, eller ferre masker jeg har når (les OM) jeg blir ferdig
For ikke å snakke om ekstra hull hehe...

Dere som har strikket nøstebarnteppet, hvor lang tid brukte dere (jeg har ikke 160 masker, men 120, skal ha det i vogna...)

Brukte et par uker tror jeg. strikka mens jeg såg på tven om kveldene. Går nok kjapt når du først kommer i gang[;)]

Er det vanskelig å strikke slike???

Kjempelett! Jeg la ut oppskrift en gang da vi hadde knitalong på hobby. skal se om jeg finner den...

oppskrift her:
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12655605&mpage=1&key=t%C3%B8fler�

ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Hmm.. de tøflene må jeg prøve meg på..[:D]

de er ganske gode!![:)] Såler kjøpte jeg på hifa.no. Må nesten ha såler ellers blir det fort hull i tøfflene...

Prøvde meg på en velour-bukse
Fortsatt nybegynner (2 buksa jeg har sydd) men lærer noe nytt
for hver gang. Moro [:)]

Her det jeg har sydd. Kjempegøy å sy barneklær[:D] Hadde aldri trodd jeg skulle få det til, men er lettere enn jeg hadde forestilt meg[:)] 
Bildene ble litt store for jeg kopierte de bare rett fra facebooken min[8D]

Du er suuuuuuuuuperflink Småhåpefulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Sydd forklekjole med rosa krone :)

så flinke dere er å sy. Skulle ønske jeg fikk ræva i gir med symaskinen jeg og, men foreløpig har jeg ikke energi. blir bare litt strikking innimellom.

Men jeg er ferdig med hentesettet jeg har strikket! SKal legge ut bilder når jeg har fått knappene i jakka[:)]

ORIGINAL: lille*frø

så flinke dere er å sy. Skulle ønske jeg fikk ræva i gir med symaskinen jeg og, men foreløpig har jeg ikke energi. blir bare litt strikking innimellom.

Men jeg er ferdig med hentesettet jeg har strikket! SKal legge ut bilder når jeg har fått knappene i jakka[:)]

.......og jeg skulle ønske jeg kunne å strikke :)

Her var det utrolig mye fint! Jeg er ikke spesielt flink til å strikke eller sy....men skulle ønske jeg hadde hatt en symaskin slik at jeg kunne prøvd meg litt[:)]

ORIGINAL: *Bertine`s mamma*

Fleecepannebånd

Det pannebåndet er jo knallfint! Tar du imot bestilling eller? Og hva skal du ha for det isåfall?[:)]

Takk for det :)
Tenkte å lage noen på bestilling senere, men vet ikke om jeg tør enda [8D]

Back
Topp