Hobby..

Surra88

Forelsket i forumet
Oktobergull 2022
Har du noen hobbyer? :-)

Jeg strikker, hekler og syr:-) skikkelig kjærring som mannen så fint sier:-p strikking og hekling er lagt litt på vent til fordel for kvalitetstid med symaskinene:-) er så morro og se både kjente og ukjente småtasser løpe rundt i klær jeg har sydd:-)

Jakt, fiske, leirdueskyting, bikkja, turer og friluft generelt. Og hagen om sommeren:) Matlaging og baking.

Har begynt litt med perler disse små du setter på brett for så å stryke etterpå kjempe morsomt :) kan lage så utrolig mye fint

Jeg er bitt av fargelegging-basillen :P i tillegg har jeg starta med livets første strikkeprosjekt! Nå begynner jeg å få det til, og det er jammen gøy :D

Jeg strikker og spiller piano. Fargelegger innimellom og lager interiørobjekt hvis det trengs noe nytt i huset :)

Har kommet til et punkt som småbarnsmor/ gravid hvor jeg trenger litt tips til ting å finne på i de små vinduene med "egentid" i hverdagen. Har selvfølgelig tenkt på fargeleggingen, strikking, bok, TV, musikk, bake brød, slektsforskning. Men så kommer liksom pliktfølelsen snikende i forhold til klesvask, oppvaskmaskin osv. Men mener "egentid" skal helst være til noe som gir meg selv verdi. Bruker ellers nesten all energi på andre, jobb og hjemme.

Noen som har råd?

Jeg strikker og hekler, og syr bittelitt. Syns også det er gøy med scrapbooking osv. Har masse masse greier å lage alt mulig av. Nå har jeg planer om å bruke opp en del og gi bort i presang så vi får frigjort litt plass før babyen kommer :)

Har kommet til et punkt som småbarnsmor/ gravid hvor jeg trenger litt tips til ting å finne på i de små vinduene med "egentid" i hverdagen. Har selvfølgelig tenkt på fargeleggingen, strikking, bok, TV, musikk, bake brød, slektsforskning. Men så kommer liksom pliktfølelsen snikende i forhold til klesvask, oppvaskmaskin osv. Men mener "egentid" skal helst være til noe som gir meg selv verdi. Bruker ellers nesten all energi på andre, jobb og hjemme.

Noen som har råd?
Jeg bruker mine "egentimer" på trening, utenfor husets fire vegger.

Jeg må ut av huset og er med på damelaget til Halden innebandy klubb :) Jeg og ei venninne startet opp laget for 4 år siden, fungerer også som oppmann :) Veldig givende og moro med lagsport! :)

For tiden er er det mye eksamenslesing, så ikke mye tid til annet når frøkna sover. Helt utslitt, blir godt med ferie!! :-P

Men når jeg har ferie etc så liker jeg å se på serier, scrapbooking, fargelegging og diverse slike ting :-)

Back
Topp