hobby?

MammaMilla2

gleder oss veldig til nr 2 <3
*MIA*
Da endte jeg opp med 100% sykemelding og.. skikkelig bekkenløsning og sterke smerter i ryggen gjør at jeg verken klarer å gå, sitte, ligge eller stå :-P ble foreløpig sykemeldt en mnd.. så er vel bare å finne seg en hobby da, for jeg aaner ikke hva jeg skal finne på i en mnd..:-P men får vel prøve å slappe av å håpe at vondtene gir seg :-)

det fine er at nå har jeg forhåpetligvis litt mer krefter til storesøster når hun er ferdig i bhg i stedet for å måtte være sengeliggende etter jobb og frem til neste dag:-)

Du kan begynne å hekle eller strikke! Masse "tutorials" på youtube :)

Mors signes babyteppe/Nøstebarn er perfekt som nybegynner prosjekt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er nettopp blitt 60 % sykemeldt, og så snart oul har vært så blir det nok strikking her :) Her er lillegutt hjemme, så har egentlig nok å henge fingrene i frem til kl 18.30 ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

God bedring :) håper du ikke blir liggende resten av tida.

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper du klarer å ligge el sitte uten for store smerter snart da. Ellers vil jeg anbefale (evt scrapping av) fotoalbum. Slikt har man jo aldri tid til.

Har lurt på om jeg skal begynne med strikkkng.. foreløpig er jeg mye på besøk hos familie og slikt men merker det tar mer og mer på å komme seg ut av sengen om morningen da smertene øker mer og mer for hver dag.. får bare håpe jeg slipper å gå slik ut svangerskapet :-) men viktigste er jo at lille babyen har det bra, og at jeg får ta tiden med ro og slappe av når jeg faktisk har tid til det :-)

Fine stillesittende hobbyer er som allerede nevnt scrapbooking og strikking/hekling. Men enkle sy prosjekter krever ikke så masse det heller.

Noe jeg har tenkt til å gjøre når jeg bare finner tiden til det, er å ta opp meg selv som leser en bok til barnet. Så kan barnet spille det av på cd eller noe sånt selv når han/hun blir større.
En venninne av meg har en mor som gjorde det, og jeg var alltid så misunnelig på det når jeg var liten :p

Back
Topp