Hobby :)

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ lure på ka dokk har som hobby?

Fotball, drive masse med skyting. Så begge må jeg legge på hylla litt, så nå i en del måneder til har jeg ingen hobbyer.. :P

Trening her og. Fotball om sommeren, og ellers trening på treningssenteret.

her er det sykling som er en stor hobby, ellers så var sauene en hobby men er nå utvidet til litt meget seriøs sauedrift (ca 130 sauer som skal lamme til våren)
Elsker å trene på ski men det blir kanskje labert denne vintern:) får se hvor fort en kommer i gjenge etter fødsel da!
Scrapbooking er en hobby jeg har i perioder og regner med det kan bli litt babyscrapping etterhvert!
Har også planer om å bygge meg et lite hønsehus i disse tider å anskaffe høner/kyllinger til høsten! Godt med alt en er selvforsynt med!

her er det sykling som er en stor hobby, ellers så var sauene en hobby men er nå utvidet til litt meget seriøs sauedrift (ca 130 sauer som skal lamme til våren)
Elsker å trene på ski men det blir kanskje labert denne vintern:) får se hvor fort en kommer i gjenge etter fødsel da!
Scrapbooking er en hobby jeg har i perioder og regner med det kan bli litt babyscrapping etterhvert!
Har også planer om å bygge meg et lite hønsehus i disse tider å anskaffe høner/kyllinger til høsten! Godt med alt en er selvforsynt med!

Syr litt, for det meste barneklær og småtteri. Hekler og strikker i perioder, har også scrappet en del tidligere. Det tar seg vel kanskje opp igjen nå :)

Å sy! Elsker det når jeg først kommer igang. Syr mest babyklær men også klær til storebroren på 3 og ting til huset (brødkurver o.l)

Ellers liker jeg godt å lage mat og nå som vi skal flytte i nytt hus er jeg i interiørbobla igjen- digger sånne do-it-yourself-prosjekter :-)

Strikking, brodering, baking, matlaging,skyting. Ellers er jeg glad i å plukke bær og lage syltetøy og saft selv. Nå går litt av tiden til planlegging av møblering og innkjøp til barnerommet og til knøttet kommer i januar. Går mye turer og ellers på ski om vinteren. Håper å få brukt skiene litt i vinter også. 

her går det aller mest i strikking. elsker å sitte å se film og strikke. men har prøvd meg lit på å sy også. men ble ikke det helt store.

Back
Topp