Hobby

YouNameIt

Elsker forumet
Hva er deres hobby? Eller er det noe dere vil starte med?

Jeg er hjemmeværende, og sliter med å starte en hobby, fordi jeg vet ennå ikke hva jeg vil lage til barn, oss, familien og huset vårt :) Forslag?

Jeg hekler :-) Det er greit tidsfordriv, og i tillegg får man noe fint når man er ferdig :-) Nå holder jeg på med babyteppe i bruntoner :-)

jeg har danset, mye... men det er lagt litt på is, bare sosialdansing. Så strikker jeg litt innimellom, og syr litt enda sjeldnere-skulle ønske jeg gjorde mer av begge deler. Ellers så har vi klatra litt enn gang for lenge siden-og det vil jeg virkelig ta opp igjen... men ikke før til sommeren iallfall...
så her er det mest hobbyer som har vært... dårlig nå igrunn. fikser litt i fotoalbum da. også er jeg egentlig veldig gla i å være ute og på tur... men det går litt tregt der også gitt....

Trenger ett stortspark bak rett og slett :D:D

Hobbyen min nå for tiden er å holde tritt med to-åringen min!

Før han kom til verden spilte jeg golf, MASSE golf!! Var totalt hekta og spilte og trente flere ganger i uken også om vinteren. Men nå er lysten liksom blitt borte...

Men jeg skulle såååå ønske at jeg kunne strikke og hekle! Men mangler pågangsmot for å sette igang.

hobby ka e d?? :P har en hyper 1 åring i hus og må springa itte han heile dagen og når han e lagt så e min hobby soffen og tv for d e lite ork t noe anna :P

Jeg har en hest sammen med min søster. Ikke så mye tid til andre ting da! :-)

Jeg spiller piano. men må gjøre det på kveldstid etter at snuppa har lagt seg, for hun blir VELDIG sjalu når jeg setter meg ved pianoet på dagtid. "Mamma feeeerdig spille!!!" - og gråter og drar meg i armen. Og jeg som hadde et håp om at hun også skulle bli interessert i å lære seg å spille.... :-(

Jeg lager smykker :) Det går litt opp og ned i inspirasjonen, men det er veldig koselig å holde på med. Og har jeg ikke et smykke som passer til klærne jeg skal ha på meg, så kan jeg alltids lage et. OG det er noe som alle syns er kjempekoselig å få i gave :)

Og så har jeg symaskin da, men har ikke lært meg å sy skikkelig ennå, så bruker den bare til veldig enkle ting. Skulle funnet et bra sykurs!

Dårlig med hobby her gitt, har veldig lyst til å lære meg å strikke men jeg synes det er så kjedelig så jeg blir veldig fort lei. Jeg trener et par dager i uken da.

Jeg strikker og drømmer om å bli flink til å sy!

kaffikåno skrev:

Samme her! Jeg strikker masse, og drømmer om å sy fine plagg til meg selv og Lillemann, men jeg har så dårlig tålmodighet med denne symaskina...

Millen skrev:

kaffikåno skrev:

Samme her! Jeg strikker masse, og drømmer om å sy fine plagg til meg selv og Lillemann, men jeg har så dårlig tålmodighet med denne symaskina...

Hihi, symaskina jobber fortere enn strikking :P
Jeg kan verken strikke eller sy, liker ikke å jobbe med stoff og tråd, så det blir noe annet fra Panduro :)

Hva er hobby?

Jeg har tenkt lenge på det, og jeg kommer ikke på noe som jeg har som hobby. Har ikke pågangsmot til strikking, men skulle gjerne ønske jeg hadde det. Liker ikke lese, blir fryktelig trøtt av det. Liker å fikse album, men er hardt å begynne på det.

Så dataen er vel min hobby. Og sitte i sofaen. Jeg er laaaaaaat!

Jeg strikker masse og syr litt 
Akkurat nå holder jeg på med et babyteppe i regnbuefarger, og en selebukse. Har foreløpig ikke sydd noe, men det kommer nok. Syns i hvert fall at det er koselig å ha noe å holde på med!

Har hest og gjeterhund, så det er hobbyene mine. Har tidligere spillt aktivt håndball i maaaange år, savner det virkelig. Akkurat nå er hesten satt bort på helfor ettersom det blir litt travle tider og jeg vil bruke tiden på 2 åringen :) Men gjetinga er hun med på. Skulle gjerne ha gjort det mere, men har ikke egen sau.

Så ellers er vel hobbyene mine å trene bikkja i lydighet, hun bruker ikke bånd . Er typisk kommentar vi får er"lydigste hunden jeg noen har sett", men slik som jeg ser det har vi også masse å ta tak i , så det er gøy : )

Skulle så gjerne lært meg å strikke da.. sånn på ordentlig. Vet jo hvordan man gjør det, men mister og legger til utrolig mye masker så eneste jeg kan å lage er vel berg og dalebane skjerf :P Kan heller ikke å lage masker (utnom når jeg gjør det i uvitenhet) eller å avslutte hele greia.

Sillebedille skrev:
Jeg har en hest sammen med min søster. Ikke så mye tid til andre ting da! :-)

Herlig, hvilken hest da? Både jeg og søsteren min driver med hest, men jeg har min egen da:)

Lykke'i'magen skrev:
Jeg hekler :-) Det er greit tidsfordriv, og i tillegg får man noe fint når man er ferdig :-) Nå holder jeg på med babyteppe i bruntoner :-)

Hekler jeg også, og holder også med babyteppe i rosa, blått, gult, grønt og hvitt:) Veldig hyggelig hobby:)

Jeg strikker og strikker emoticon

Ønsker meg symaskin av min kjære til bursdag og jul og får jeg det, skal det bli masse nudelige babyplagg også :-)

Eller er jeg veldig fotointeressert, maler på lerret og tegner.

Back
Topp