Hobby??

squakky

Elsker forumet
Heisann alle hobbyjenter :)

Jeg er ikke så veldig aktiv her, men spør dere når jeg lurer på noe ;)
Tidligere har jeg ikke giddet å se på en tegneblyant, lim eller garn, fordi jeg er ikke fingernem i det hele tatt.. Men etter at jeg mistet mammaen min, så har jeg begynt å hekle, tegne, male, scrappe og lage mye forskjellig. Nesten som om hennes kreativitet tok plass hos meg ;p

• Men det jeg lurer på da, er hvilke hobbyer har dere damer, som henger her inne?
  • Og har mannen deres noen hobbyer?
  • Og har dere noen felles hobbyer kanskje?

Typen min har bare "bar"-hobbyer som dart og biljard.. Han har veldig lyst at vi skal ha en felles hobby, men det er ikke bare-bare. Selv om jeg har mine egne rosa dartpiler så gidder jeg ikke spille hele tiden :p

Jeg scrapper og prøver å lære å strikke.

Du kan jo prøve å få han til å sy eller brodere noe maskulint[8D] Strikkig var jo mannfolkarbeid før i tiden.

Gubben her i huset skrur bil..

ORIGINAL: Odin*s Mamma

Jeg scrapper og prøver å lære å strikke.

Du kan jo prøve å få han til å sy eller brodere noe maskulint[8D] Strikkig var jo mannfolkarbeid før i tiden.

Gubben her i huset skrur bil..

Hahaha! Jeg kan vel garantere at han aldri ville rørt ei synål eller strikkepinne.. Han har bygd noen sånne mini modell biler, så nå har vi en haug med småbiler rundt omkring :p Men det var visst for lite utfordring det ;)

HEI!

Jeg scrapper, lager kort, syr og strikker litt.

Mannen driver og lager musikk på hobbybasis, så vi har våre ting vi liker å drive med og det er jeg veldig glad for!

Felles hobby... Det må være hverandre og familien[:D]

Hmm, Jeg scrapper, broderer også har jeg "begynt" og lære meg og strikke og har fåreløbig kun kommet
til strikking rett fram [8D] Er vell egentlig nybegynner på alt av hobby enda jeg. Tar nok noen år før jeg
har greid og måle meg med alle de andre her inne.
Og ja, mannen [8D] Hmm gjelder lego som hobby ? Han har ihvertfall begynt og kjøpe lego som han bygger og
setter opp som pynt i stua [:-] Også har driver hann med sånn lack stempling, sånn som de gjorde før i tida
for og lukke konfolutter. Ellers så spiller han kun data/xbox/nintendo wii og ds[X(]

Heisan [:)]

Jeg strikker og hekler enkle ting og elsker scrapping.

Ikke noe av det jeg driver med fenger mannen, han er en lidenskapelig jeger og tråler skogene etter fugler og rådyr [:D]

ORIGINAL: Someeone

Hmm, Jeg scrapper, broderer også har jeg "begynt" og lære meg og strikke og har fåreløbig kun kommet
til strikking rett fram [8D] Er vell egentlig nybegynner på alt av hobby enda jeg. Tar nok noen år før jeg
har greid og måle meg med alle de andre her inne.
Og ja, mannen [8D] Hmm gjelder lego som hobby ? Han har ihvertfall begynt og kjøpe lego som han bygger og
setter opp som pynt i stua [:-] Også har driver hann med sånn lack stempling, sånn som de gjorde før i tida
for og lukke konfolutter. Ellers så spiller han kun data/xbox/nintendo wii og ds[X(]

haha, lego er jo en fin hobby det [;)] Men skjønner ikke hvorfor alt alltid skal stå til pynt i stua, jeg eliminerer en og en ting av gangen jeg, så til slutt er stua slik jeg vil ha den. Uten at han har merket noe som helst [8D]

Her er det scrapping som er hobbyen min. [:)]

Samboeren min driver med knivmaking, og lager forskjellige kniver[:)]

Vi har ikke noe sånn bestemt felles hobby, men liker mye av det samme; tur i skogen, telttur, ungene såklart[:)]

Mine hobbyer er:
  • hekling
  • strikking
  • scrapping
  • syr litt innimellom
  • fornying av gamle ting
Mannen driver med modellfly/helikoptre og har en sportsbil på utsiden[;)]

Back
Topp