**hobby-tråd**

En tråd i '2007' startet av Frk.Chicka, 29 Sep 2007.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. klar for nr 2 :) Elsker forumet

TUSEN TAKK[:D]
    venter på bilder, blir gøy å prøve[8D]

2. Frk.Chicka Forumet er livet

Brukte 2 minutter he ri photoshop da, så ikke noe hokus pokus, men synes bildet var så søtt!

3. Cathrine76 Forumet er livet

Ble så påvirket av all syingen på hobbyforumet at eg måtte prøve meg eg og-så her er resultatet[:)]

4. klar for nr 2 :) Elsker forumet

wow så flink du er[8D]

5. brumla Gift med forumet

Den var kjempe fin. Du er jo kjempe flink jo. 
    Gleder meg til jeg får meg symarskin for da skal jeg også prøve meg på en slik.

6. Cathrine76 Forumet er livet

Den er kjempelett å sy[:)] bruker bare en dyne inni,så ett fleece pledd som innerstoff og ett sengeteppe til utsiden. Dette klarer du lett Nikki[:D] er oppskrift inne på hobbyforumet

7. Cathrine76 Forumet er livet

eg er helt overbevist om at dette hadde du klart-er kjempelett[:D] eg kan holde deg i hånden igjennom hele prosessen eg[8D][:D]

8. Cathrine76 Forumet er livet

ORIGINAL: VicciogNikki!

så lenge du holder meg i hånden hele tiden.så er det greit.
    da tvinger jeg deg til å ta over når jeg ikke klarer mer[:D]
    hehe du får sende det til meg i posten når du gir opp[8D] nei nei dette går kjempefint-har du funnet oppskriften på hobbyforumet???[:D]

9. Margrethe82 Gift med forumet

Den var knallfin da, Cathrine76![:)]

10. Mamitas Glad i forumet

hehehe...da kjenner ikke du nikki godt nok[;)] har 10 tommeltotter jeg...kan ikke noe håndarbeid...
    hadde aldri sett ut som din...

har jo som sagt en,men den var kul!
    hadde vært knall å lage en selv da...gud som jeg skulle skrytt om jeg hadde klart det!

men blir så sinna når jeg prøver på noe og ikke får det til[:)]

Jeg har også akkurat sydd en og ble ferdig idag. Har kun sykunskap fra håndarbeid på ungdomskolen, men det gikk kjempelett. Over all forventning. Hopp i det, ikke så masse penger du brenner av dersom det går a dunders. Tvi tvi [:D][:D]

11. Cathrine76 Forumet er livet

12. Cathrine76 Forumet er livet

ORIGINAL: Curl

trenger vel ingen grunn...forandring fryder..hehehe, jeg har begge deler. lammeskinnspose og hjemmelaget VOKSI..

13. *ÅsLe* Gift med forumet

du kan jo sy den med sommerdyne, da blir det en vår og høst pose når voksien er for varm[:D]

14. Cathrine76 Forumet er livet

ORIGINAL: mammaen til Tobias

du kan jo sy den med sommerdyne, da blir det en vår og høst pose når voksien er for varm[:D]

det var lurt=) takk for det.
    syns det ble mye med 2 varme poser...

CURL: høres bra ut.. satster jeg da på 8 timer så mulig jeg har fått det til=)

eg brukte bare ett par timer på min-eg brukte ikkje så tjukk dyne heller,men ikkje så tynn som sommerdyne

15. Cathrine76 Forumet er livet

Vi kjøpte en sommerdyne på ikea i går til 15kr[:)] hempene er kjøpt på sånn nål og tråd butikk[:)]

16. Mamitas Glad i forumet

Jeg brukte ca to timer fra jeg begynte til den var ferdig, stresset var å sy og klippe dynen, men det gikk fin til slutt. Klarer jeg det, så klarer hvertfall du det.

17. Cathrine76 Forumet er livet

Har du begynt å sy Nikki?[:D]

18. Cathrine76 Forumet er livet

vi venter i spenning på resultatet[:D][:D][:D]

19. Cathrine76 Forumet er livet

ORIGINAL: Nikki!

hjelp....da må det jo gjennomføres[8D][:D]
    klart det[:D][:D]vi venter i spenning[;)]

20. Mamitas Glad i forumet

Har du begynt kanskje? [:D]

Del denne siden