**hobby-tråd**

Hehe!

Jeg har ikke tenkt å forlate BV med det samme liksom!
Blir her noen mnd til liksom=)
 
ORIGINAL: Nikki!

CHICKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)

DU MÅ LAGE TAKKEKORT FOR MEG;) om du vil seff;)
skulle scrappe med får ikke tid!
Skal ta bilde av snuppa i løpet av helga! de vi tok på dåpsdagen funker dårlig!=)


lurte på noe alle det du selv hadde med bilde av oss og et av vic! må høre med gubben da. han bryr seg om sånne ting,hehe


Ja, men det kan fikses!
Du mente slik takkekort som jeg hadde, bare litt mer jentete? Hehe!
Kan jo lage ett forslag, så kan samboen din se, og si hva han synes?
 
ååå..
jeg hadde kjøpt den på flekken jo!

Har sagt til sambo at i bursdagsgave vil jeg ha craft robo eller forlovelsesring!
ringen blir billigere!HAHA
 
Har du noen tang nå da? Isåfall hvilken?
Er qk sin tang jeg har lånt med elvir@ tror jeg!
 
No er eg ferdig med 3 eksplosjons bokser[:D] skal bare pynte dei litt meir når eg får digg fra Nikki i posten [:D][:D][:D] Skal lage en del fleire,skal bli julepresanger til onkler/tanter osv
 
Nei har nettopp begynt, lager en om kvelden så har holdt på i 3 kvelder hehe[:D] skal ta bilde når dei er ferdig eg[:)]
 
Syntes den var kjempe flott å søt jeg[:D]
 
Curl:

KJEMPEFLOTT nybegynner digiscrapp! Tror jeg må passe meg nå, så du ikke kommer etter meg her!
Hehe!

Amanda: Du er også kjempeflink!
HAr sett LOene dine på hobbyforumet, skulle ikke tro du var så fersk i det som du er!


Ser egentlig på meg selv som fersk scrapper og jeg da, men har jo faktisk scrappet i 4 mnd nå da, så er jo litt!

Laget to idag:
1.) (som jeg har vist frem før idag)


Og en ny en som jeg laget nå nettopp:

2.)

Men føler noe mangler på den! Ikke så fornøyd som isted nei!
 
Selvfølgelig liker vi skryt!
Er da derfor vi legger ut bilder!
Viss ikke hadde da vi gjemt dem i albumet vårt!
Hehe!

Skal da ikke være sjenerte her!
 
hehe...er ikke på langt nær så flink som deg å alle på hobbyforumet, men det er jammen arti å se at jeg kommer meg! [:D]
 


overraska min kjære med kake på lørdag.
Faktisk første gang jeg baker marsipankake på hmmm hvertfall 10 år!!!!!så er fornøyd med resultatet. selv om pynten vart litt klønete, (hadde ikke annet)så var kaka hvertfall knallGOD!baka helt fra bånn. ikke noe ferdig sukkerbrød her nei![;)]
 
 
Back
Topp