Hobby-tråd

Har alltid kunnet strikke lette ting, men interessen vokste kraftig rundt april i år og har strikket litt mer avanserte plagg :-) Strikket mye hver eneste dag siden da, men når kvalmen meldte sin ankomst fikk jeg helt avsmak så venter på at det skal gå over mens jeg tar en runde i ny og ne :rolleyes: Holder på med Vinterfin buksedress fra klompelompe, går utrolig seint, men kanskje det kommer bilde her etter hvert :p

Jeg strikker mest, men har ikke strikket noe til spiren enda. [emoji4]
I tillegg kan jeg hekle litt og brodere litt [emoji4]

Wow, så utrolig flinke alle er, ble helt inspirert!

Hobbyen min er jobben min (illustratør) så siden jeg ellers er kreativ så må jeg innsunkne at nå den siste tiden før termin dato ligger jeg bare på sofaen og ser på TV serier og spiser bolle eller rydder som en gal :) Men strikking hadde vært gøy og lære seg!

Akkurat nå for tiden holder jeg på å sy nytt trekk til spisestuestolene våre, de trengte et lite løft [emoji12] ellers driver jeg sporadisk med tegning/maling/prøver meg på strikking.

Syns det er veldig gøy å strikke! Nå går det mest i strikk til mini på 7 mnd, men har lyst til å strikke babyteppe og hentesett til lillesøster/bror etter hvert!

E elsker å bake[emoji5]
b5b7b42eb76f46f900760f45296d57c5.jpg
14e08825c090bb140c743e305686575c.jpg
cf53ac815fff44c8fdada84f31ef2c99.jpg
7adbc7cb26e3de30807f8a82c2c2aec7.jpg

Back
Topp