Hobby til barnet når det vokser til?

Nellikmor

Betatt av forumet
1. Hvilken hobby vil du gjerne at barnet ditt skal ha i fremtiden?
2. Hvilken vil du helst at de unngår?
 
1. Håndball (som sin mor, hehe. Da har jeg kanskje noe å bidra med)
2. Svømming, korps

Men i bunn og grunn har det ingenting å si, bare barnet trives med hobbyen
 
1) Turn, dans, svømming, friidrett, spille et instrument (eller flere).. Mye spennende å velge i ;) Og utenom idrett så håper jeg h*n blir glad i å lese og/eller fotografere når h*n blir litt eldre :angelic:

2) Håndball og fotball :p
 
For meg kan han begynne på det han vil :)
 
Han skal få drive med akkurat det han vil :happy:
Selv håper jeg på korps og en idrett og samboer håper han vil drive med jakt sammen med han :)
 
For meg er det viktigst at hun gjør det hun har lyst til ♡ Men om det blir interesse for det jeg og far driver med, så er det jo en bonus :) Jeg danser, og vi spiller begge golf.
 
For meg kan barnet drive med akkurat det den selv vil, men hadde jo vært veldig koselig om h*n ble interessert i jakt, fiske og friluftsliv som sine foreldre :D
 
Barna skal få velge selv men kommer nok til å motivere for håndball og eller fotball eller annen lagidrett som gjør barnet god på det å samarbeide f.eks :) Ser helst at de holder seg unna korps og motorcross :) Ellers er speideren en fin ting syns jeg :)
 
Det kan barnet velge selv, men jeg har ikke tenkt å la de bytte aktiviteter etter humør. De får følge opp det de velger, iallfall et semester (det vi betaler for).
 
1. Hest! Hehe, hadde jeg ikke mistet min nå nettopp hadde jeg vært i stallen daglig. Når baby kommer og vi får
ting på plass blir det ny hest. Blir spennende :)

2. Tja si det, har vært med på de fleste aktiviteter som finnes og har bare gode erfaringer.
 
Jeg har egentlig ingen ønsker, jeg bare håper barnet mitt står for egne meninger og er med på aktiviteter uavhengig av hva andre sier og synes❤️
 
1) Turn, dans, svømming, friidrett, spille et instrument (eller flere).. Mye spennende å velge i ;) Og utenom idrett så håper jeg h*n blir glad i å lese og/eller fotografere når h*n blir litt eldre :angelic:

2) Håndball og fotball :p

100% enig!!!
 
Jeg vil den skal få begynne på det som den har lyst til, få prøve seg litt frem og tilbake, men sefølgelig gi alt en real sjangse før den gir opp.
 
Back
Topp