Hobby kroken deres

nesco

Elsker forumet
Kan jeg få se bilde av den? Evt få den beskrevet?

Tenkte jeg skulle få min kjære til å snekkre meg en hobbybenk, og må da vite hva jeg trenger...............

Tips mottas med takk [;)]

Jeg har et eget rom. Med et ganske stort bord, hylle over bordet, og en kjempe stor "skrueboks" for å ha småting i.
Har ikke bilder akkurat nå men kan godt ta noen bilder å legge ut litt senere.

Kjempedigg me eget scrapperom, der kan jeg høre på musikk og scrappe til den store gullmedaljen om jeg vil...uten at noen plager meg[:)]

på scrapping.no på forumet så finner du mange bilder av andre sine kroker og rom! Du må være registrert der tror jeg for å se [:D]

HSM.... hvor har du fått tak i den mini symaskinen du har i hylla? Slik en kunne jeg også hatt

ORIGINAL: hsm

ORIGINAL: nesco

HSM.... hvor har du fått tak i den mini symaskinen du har i hylla? Slik en kunne jeg også hatt

Jeg kjøpte den på kreative hender på Ålgård, de har ikke nettbutikk.
Vet at de har hatt den på www.familieskatter.no , men
jeg har ikke sett den i nettbutikken deres i det siste så du kan
jo prøve å sende de en mail om de har den.

jeg har hørt den symaskinen er skrekkelig dårli. hva er din erfaring?
hadde også lyst på sånn....

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Er de ikke gode nok til å sy på scrapping ark med? Trenger den ikke til noe annet

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

Er de ikke gode nok til å sy på scrapping ark med? Trenger den ikke til noe annet

jo er vel egntlig det de er for. men j holdt på å kjøpe en slik fra www.ktcrafts.com en gang, så måtte j bare forhøre meg litt inne på scrapping.no hva den kostet i norge osv. å da var d fler som ikek ville annbefale den[:D]

men kan jo hende de få som svarte meg var en liten del av de som har hatt uflaks da[;)]

kroken min er ikke ferdig enda [8D]

Men jeg har en expedit-hylle fra ikea - 2*4 hyller.. et stort arbeidsbord - 80*150, en opphengsstang som ligner på denne  http://www.800 87 087ikea.com/no/no/catalog/products/30072646
med små "tønner" til å ha tusjer, penner o.l i, samt kroker hvor jeg henger opp ting i..
Skal ha trådkurvhylle under bordet til diverse ting - må bare flytte den opp fra kjelleren [8D]
og en vanlig hylle over bordet..  Har en dobbel spott på veggen, samt en arbeidslampe på bordet..
Arkene har jeg i papertakere - sortert etter farge og produsent..
Har masse småkurver til dilldall, men er på en organiseringsbølge, så det blir fornyelse på den fronten også nå...

Reiste til Ikea i går for å handle inn litt til arbeidskroken min [8D]
Endte opp med 2 hyller, 4 passe store bokser til div ting (som må sorteres), 2 magnet skinner hvor ark kan henge på tørk, flere "kopper" til å ha penner og sakser i, søppeldunk, skuffe ting med 2 skuffer som kan stå på pulten (her tenkte jeg å ha bilder som er skrevet ut, og skal- eller er i arbeid), sånn avis/blad anordner til å ha på veggen med 3 "hyller" (1 hylle til mønstret ark, 1 til ensfarget og 1 til ???)
Kjøpte jeg mer mon tro [8|] husker ikke.

Nå må vi bare få kjøpt benk plate som jeg skal ha som arbeidsbord....
Hvor stor bør man ha når man driver med scrapping? Kunne sikkert hatt 1 m i dybde og 6 meter i lengde før jeg var fornøyd [;)] hadde vært veldig greit for da kunne jeg scrappet litt i en ende + hatt andre enden til glassmaling og maling generellt [:D]  

her e min som æ laga i går
brukte ca 2 tima
pulten e 150cm lang[:D]
ska få fleire hylle å anna vegg oppevaring etterkvært
fant ut æ hadde ganske mange stempel (d står 2 perma m umonterte å clerstamps på øverste hylle som e fulle)

se bort fra væggan før lofte e ikkje pussa opp ennu[;)]

lure på kor længe den holle sæ ryddi[;)]

Du hadde LITT stempel ja [:D]

Takk for titten. Gleder meg til vi får opp mitt også. Tenkte å male det først

Back
Topp