Hn der AP-ordføreren som forgrep seg på en jente

Labambie skrev:

heidu skrev:

Løsa skrev:

Labambie skrev:

heidu skrev:

Labambie skrev:

Løsa skrev:

*Nyperose* skrev:
Dette kan vel kanskje en av de mange AP tilhengerne her inne svare på... Eller hvor er dere nå?

Kan ikke svare for de jeg, men jeg synes det er skremmende at de lokale politikervennene hans støtter han istedet for jenta.
Nå vet jeg ikke eksakt hva som har skjedd i denne saken, hun var visst en venn av familien, og brukte å være med denne mannen og hans kone på tur og sånt, men det er noe som skurrer i mine ører iallefall.

Blir litt som Terje Søviknes-saken da i sin tid. Han mente det var frivillig og hun mente det var voldtekt/ overgrep og hun var mindreårig. Til dags dato er det vel hundrevis av meninger og synsinger om det der. 

Jeg har sett flere lignende saker (utenfor media) og det er vanskelig for alle involverte. Særlig hvis den ene parten mener det var frivillig og den andre sier voldtekt/ overgrep. Det blir ord mot ord, og jeg innrømmer lett at jeg i 99% av tilfellene tar jenta/ for forulempede sin side, selvom det kan vise seg å være feil. 

hehe...å du velger å forsvare denne mannen..
La meg tippe..du stemmer Ap? ;-)
Hadde dette vært en fra Frp......"foooor en ididot..æsj! "
Jadda...

What? Hvor får du det fra at jeg forsvarer han? Da bør du lese en lite gang til. 

Hun hadde forhåndsbestemt seg for at du forsvarte han, så det var ikke nødvendig å lese svaret ditt :P

Forhåndsbestemt meg? Jeg vet da pokker hvem hun er...kan være en mann for alt jeg vet. 

Hva hadde dere svart om denne mannen hadde vært fra Frp?

Leste du eller? Jeg bruker jo til og med Søviknes som eksempel i innlegget mitt!!! Han er jo ordfører for FrP. 

Jeg kan lese :-)

IsThaBeth skrev:
Hæ? Jeg sier bare hæ? Jeg falt av lasset igjen. BV må ha nådd nye høyder som min ensomme hjernecelle ikke klarer å henge med på, for dette er enda en tråd der jeg virkelig ikke klarer å finne tråden. Godt det snart er sommerferie. 

Det er frivillig å være her inne ;-)

heidu skrev:

IsThaBeth skrev:
Hæ? Jeg sier bare hæ? Jeg falt av lasset igjen. BV må ha nådd nye høyder som min ensomme hjernecelle ikke klarer å henge med på, for dette er enda en tråd der jeg virkelig ikke klarer å finne tråden. Godt det snart er sommerferie. 

Det er frivillig å være her inne ;-)

Er det sant? Jeg trodde det var obligatorisk fremmøte!

Back
Topp