Hmmmmmmm

ivy76

Glad i forumet
Så kjedelig,ingenting nytt som skjer???
Kanskje vi kan lage en tråd om hvor vi ønsker å føde???

ser ut som nesten alle her har dratt på påskeferie...[;)]

Er ikke på påskeferie enda, men det er jo så deilig vær ute, så man kan ikke sitte inn her hele tiden[:)]

jeg må innrømme,blitt helt hekta på bv jeg[:D]

Eg har ikkje vært innpå på fleire dager, vært så mykje ute og gått turer i fin været med lille guten min[:D]

ORIGINAL: _my_

Tror nesten jeg må signere denne jeg [&:]

ORIGINAL: KariAlana

Eg har ikkje vært innpå på fleire dager, vært så mykje ute og gått turer i fin været med lille guten min[:D]

Å..så koselig...neste påske så kan kanskje vi andre gjøre det og [:)]

ORIGINAL: _my_

Jeg signerer denne jeg også[:D][:D]

godt at jeg ikke er alene[:D]

ikke det fineste været her heller[&:]

Nei i dag har det regnet og eg har ikkje gått tur, men vi har vært utendørs og sambo har vært med meg og handlet slik at han kunne passe Kristian[:D] Men det var nå ikkje noe gøy å se etter klær! Grr!! Eg kommer meg bare nedi ein av buksene mine nå,men magen er ikje stor nok til mamma bukser enda. Fant ingen ting på shopping[:-] Kva har dere gjort i dag da jenter?

Hei ivy

du gjør på? Jeg har sendt mann og datter avgårde for å handle [:)] herlig med litt tid alene hjemme.

skal dere ut med båten i påsken?

Monica

ORIGINAL: Monica07

Hei ivy

du gjør på? Jeg har sendt mann og datter avgårde for å handle [:)] herlig med litt tid alene hjemme.

skal dere ut med båten i påsken?

Monica

Godt å få litt fred og ro hjemme[:)] Vi har ikke handlet,for jeg maktet ikke,har vært så kvalm i hele dag[:'(]
Blir lenge til vi skal ut med båten,iallefall ikke før 17 mai,men hvis vi ikke får fortsette å ha båtplassen,blir det ikke før i juli. Så jeg håper eieren ikke får solgt den[:D][:D]
Men når vi skal ut i båten,skal vi si ifra,så dere får være med[:)][;)][;)]

Heisann.

Prøver å være her inne, men jeg blir så veldig kvalm og svimmel at jeg ikke engang har orket å skrevet noe særlig om hvordan det går med meg og mine to nydlige små! Jeg leser et par innlegg, så må jeg bare slukke datan.[:'(]

uff da... håper kvalmen slipper deg snart!

Back
Topp