Hmmmmm...

mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gift med forumet
snuppa har jo vært helt i 100 om nettene siste ukene (ja, siden ferien faktisk...) nå har hun vært litt snørrete, så har vel vært litt derfor hun har vært så mye våken - i går holdt hun det gående nesten hele natta...[&o] i går kveld ga jeg henne et st.pille fordi jeg syntes hun virka litt redusert, og da sov hun hele natta, til kl 6, fikk pupp og sov til 9! en gang før i løpet av denne roteperioden har hun også fått seg en st.pille, også da sov hun hele natta...

da lurer jeg bare litt på HVOR har hun egentlig vondt hen, siden hun sover så mye bedre når hun får sm. stillende?!!! (ikke fordi jeg forventer at noen av dere kan svare på akkurat dette altså, men måtte bare ut med litt frustrasjon...[&:]) jeg kan jo ikke trykke i henne sm.still. hver kveld heller da?!! skal ikke være lett altså...

Sist når erica hadde litt feber og var veldig grinet og snørrete kom det en tann! Jeg ga henne stikkpille og hun også sovnet hele natte etter 4 dager med nesten ingen søvn!
Så det kan jo være en tann på vei!

Kanskje det er noen tenner på vei?

jeg har jo trodd at det har vært tenner på vei siden sånn ca midten av juli, så gubben sier "ja, ja, du får vel rett en eller annen gang..."[:'(][:@][:D]

Back
Topp