hmmmm

Mamma til 2 Gutta

Elsker forumet
dokker....e d nån av dokker små som har logge på den nederste vekstkurven over tid. theo vil næmlig ikkje opp fra den kurven....han e liten og tynn, men e en sjikkelig kvikking, aktiv som bare d og blid som ei sol. spis godt gjør han så skjønne ikkje helt koffør han ikkje vil opp fra den kurven...å e så drittlei sånne xtra kontrolla....har vært på en del av dæm, å ende bestandig opp m at dæm sir at d sikkert ikkje e nokka.....e drittlei....
føle lixom æ blir så trist kvær gang æ har vært på kontroll for ALLE andre har jo lixom så tjukke og laaaaaaaaaaange gutta....mens min kar e liten og tynn....å så e dettan helt nytt for mæ, for noah knuste jo alle kurvan for han va så tjukk, men ikkje så vældi lang han heller......kjenne æ får hætta

huff bei langt d hær...men håpe nån kan komme m nån gode råd evt erfaringe dæm eller nån dæm kjenne har had......

Jeg har ingen erfaringer selv da, men det høres jo ut som om han bare er et godt eksempel på at alle er vi forskjellige.[:)] Så lenge han spiser godt og trives og har det bra så er han vel bare liten og spinkel da.

skjønne veldig godt koss du har d!
sjøl om snuppå mi kje e så gammel ennå så har me hatt samma problem md hu....hu e liten men blid å fornøyd å spise godt.....så eg tenke at så lenge hu  e så fornøyde så e de bare sånt hu e då...at hu alltid komme te å vær liten liksom

tror kje du har noe å bekymra dg over eg! så lenge han e så fornøyd[;)]

har en på barselgruppa som er slik.. dvs liten, tynn og kvikk.. men han spiser godt.. og er blid og fornøyd... jeg tror ikke det er noe fare så lenge de er med likosm.. [:)] da tror jeg de bare er slik.. [:)]

Isabellen min er også helt nederst! Har ligget under også, men er blid som ei sol og kvikk! Ingenting å uroe seg for får jeg høre! Så lenge hun er i tipp topp form og ikke henger etter på noen måte!

Hun er 15 mnd og veier 8,5 kilo, 72cm lang

For å få en normalkurve trenger man noen som er over og noen som er under. Så lenge han er kvikk og rask og i godt humør, i tillegg til at han spiser seg mett og sover godt så håper jeg du vil slå deg til ro med at han bare er en liten gutt - og at det ikke er grunn til bekymring. Jeg har jo en som ligger godt under normalkurva, men han har siktet seg inn på de grønne strekene der oppe på skjemaet, så vi får se om vi kommer oss opp på den nederste streken etter hvert...

Det er jo litt sånn med Mari da. Maja hadde det samme før hun begynte å spise fast føde. Men Mari er av den vanskelige sorten i matveien. Hun spiser veldig lite fast føde. Men hun legger jevnt på seg, bare litt mindre enn de ønsker på helsestasjonen. Men ikke så lite at de er bekymret heller. De bare mer meg gi Mari mer mat. Jada...akkurat som om jeg ikke skjønner det selv. Problemet er jo at hun ikke vil ha.

Så lenge de er kvikke, friske og fornøyde, så er det ikke noe stress. Jeg hadde bekymret meg mer dersom hun virket slapp og sliten. De er jo bare litt ulike av natur

Minstejenten min er liten av vekst. Hun er på den nederste vekstkurven, men hun følger den helt fint. Jeg bekymrer meg ikke for hun spiser bra og er en kvikk og blid jente[:D]

Her ser du snuppa mi ved siden av to klassevenninner. Min er faktisk eldre enn hun til høyre[8D]

tusen takk for at dokker orke å svare. får jo hætta da noah va helt motsatt....men men
får bare gå på de dærre xtrakontrollan...å smile så længe d vare, så går d vel sæ tel ætterhvært
tusen takk jente
dokker e super

Back
Topp