hmmmm

cassie og leanna mam

Gift med forumet
hvor lang tid ka ndet ta før det syns på testen at ma ner gravid.tok siste p-sprøyta i desember,skule hat ny i mars men tok den ikke.har bare gåt på p-sprøyta i 6mnd.men nå har ejg ikke hat tr på 3mnd eller noe å jeg hadde den vær mnd når jeg gjik på sprøyta.men plutsli bare forsvant den.å runt når tr forsvant begynte jeg å bli trøt/sliten,svimel,muringer å en for en stund siden kune vi site å se på magen å da bevega den seg(på den ene siden der blindtarmen er).tok en test i april å den slo ike ut..helt negativ var ikke en svak strek en gang.vet det ka nta lang tid å bli gravid etter at man har tat sprøyta men håper jo..syns det er rart at tr plutslig forsviner..hat mye migrene å i det siste..kunne ikke få time hos lege før9 juni:(det er så lenge å vente.men er e ike gravid må e uanset ta ful undersøkelse for å finne ut om det ka nvære noe ana galt vis jeg ikke er gravid å da når jeg er os legen tenkte jeg å ta test på det å..
 
jepp vet det kan ta lang tid etter p-sprøte.tenker ikke mye på å bli gravid blir så stresa vis e hele tiden skal tenke på det..men skal ta en ny test..
 
Back
Topp