Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er det noen som fremdeles er litt bekymra for at det skal gå galt.....?
jeg har noen sånne opp og ned dager enda....
uff, veit jo at det er liv der og alt var bra på ul, men likevel....
gleder meg til 18 ukers ul er over....
fælt å gå og vente sånn....
tenker på det innimellom. Det er jo ikke hundre prosent sjans selv om vi er over 12 uker.. blir nok ikke sikker før jeg har den lille i armene. Men prøver og ikke tenke så mye på det. Men tankene kommer smygende innimellom.
godt å høre det er flere enn bare meg hvertfall...
tenker jo positivt hele tida, men klarer liksom ikke stenge ute de små tankene som kommer smygende jeg heller....
tenker sånn jeg oxo.. tenker veldig på UL om det skal være sånn mongolid.. da tror jeg jeg kommer til å ta det bort.. jeg er ganske ung så jeg orker nok ikke et sånt ansvar
Uff ja er en del bekymret, både gleder og gruer meg til ul, er så redd det er noe galt, har jo to friske fra før og er jo ikke helt ung lengre med mine 36[:@]
He-he. Lite viste jeg om bekymringer før jeg ble gravid[:o].
Jeg tror jeg har vært bekymret over alt det går ann å engste seg over. I tillegg har jeg allerede vært gjennom 1000 ting som kan gå galt når barnet begynner på skolen, blir tenåring...... Herregud, er det mulig.
Må jo le litt oppi det hele, samtidig tror jeg kanskje vi ser for oss en framtid med helt andre typer bekymringer enn når man var barnløs. Får håpe alle gledene veier opp...[:)]
som nevnt tidligere så har vi mistet før - så jeg bruker alt for mye energi på tenke på det - det er jo i bunn og grunn fint lite en kan gjøre... Spise sundt og være aktiv - og prøve å tenke positive tanker er nok det beste man kan gjøre [;)]
Jeg også tenker endel på det...mest om det skulle være noe galt med babyen egentlig!! Håper sånn at jeg skal få et friskt barn!!! Krysser alt jeg har for det!!!
Syns det går litt tregt fram til jeg skal på første UL, selv om tida flyr likevel... Ikke greit dette gitt...