Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på en ting..
Vi skal ha 49 uker permisjon med 100% lønn, jeg (mor) skal tillegg ha tre måneder ulønnet permisjon. Om jeg tar den ulønnete permisjonen før far tar fedrekvoten, har vi da krav på kontantstøtte når barnet er over 1 år og far har fedrekvoten?
Hvis ikke, så lønner det seg jo for oss at jeg går tilbake til jobb etter mine uker, far har fedrejvoten sin på 10 uker, og jeg tar den ulønnete permisjonen tilslutt. det er jo egentlig litt tullete ordning da.. hm hm
Hvis ikke, så lønner det seg jo for oss at jeg går tilbake til jobb etter mine uker, far har fedrejvoten sin på 10 uker, og jeg tar den ulønnete permisjonen tilslutt. det er jo egentlig litt tullete ordning da.. hm hm
Kontantstøtte har man jo krav på uansett så lenge barnet ikke går i barnehage fra det er 12 mnd gammel. Vil ikke tro at noen som helst form for permisjon endrer på det. For å være sikker ville jeg sjekket med noen på NAV eller foreldrepenge telefonen