Hmmmm... Hvor ble kvalmen av da?

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Uke 10 og kvalmen er forsvunnet.. Mulig det hjelper på at eg ikke må stå så tidlig opp om morgenen, nå de siste dagene?

Har hatt masse hodepine da, så bare glad kvalmen ikke har vært der itilegg.
Men men skal vel bare være glad.. Men brystene er heller ikke ømme lengre.. Blir litt tankefull.

Ultralyd i uke 8 viste iallefall en liten spire med bankende hjerte.

Flere som plutselig ikle er kvalme lengre ?

Hos meg varierer det veldig. Kan være i flott form noen dager, så er jeg kvalm og brekker meg dagen etter. Er usikker på hvorfor :P
Jeg har ikke hatt ømme pupper i det hele tatt, jeg...

Samma her. Kvalmen avtok i uke 9-10, er 11 uker i morgen og kvalmen er så og si borte nå :D *bankibordet*
Ømme pupper fra helv........ :) men de har også variert litt fra dag til dag

Helt normalt. Her har også kvalmen avtatt, hodepine kommet og nesten gått, nå begynner bekkenet, tror jeg. Kan jo ikke kjede meg helt uten plager! ;P

Er 9+3 i dag og kvalmen er verre enn noen gang:-/ Men kjennes ut som brystene er litt mindre ømme nå...

Kvalmen ble mye bedre i uke 9/10 :) selv om jeg kjenner den ligger og murrer konstant, så klarer jeg fungere litt nå :)

Her er kvalmen stadig fremtredende, men husker fra forige svangerskap at jeg i uke 10 gikk fra å spy hverdag til bare 2 gang i uka. Så du kan være kommet så langt nå at du er i bedring.

Kvalmen forsvant plutselig her i uke 10, plutselig føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, så nå kjenner jeg febrilsk etter livmoren hele tiden :p er 12 uker i morgen

Her er deg også veldig varierende. Den daglige kvalmen slapp taket i uke 10, og etter det har det svingt veldig. Nyter de dagene hvor jeg føler meg opplagt:-)

Kvalmen har roet seg veldig, men jeg blir kjempe lett kvalm og det skal ingenting før jeg brekker meg. Men kjenner bekkenet starter å gjøre vondt og det sleit jeg ikke med når jeg fikk med frøkna...

Back
Topp