hmmmm,helligdag i dag gitt....

**Moonlight**

Forumet er livet
og jeg som skal vaske terrasen,tror dere det gjør noe??
Skulle gjort i går,men rakk ikke før det begynte å regne....

Jeg hadde gjort det...

Men jeg bryr meg ikke så lenge det ikke er gressklipping og støvsuging tidlig på morningen[8D]

ORIGINAL: nate85

For å være helt ærlig (men nå er jeg supersær også da), så syns jeg faktisk ikke at folk skal gjøre sånt på 1. mai (ikke andre helligdager heller for den saks skyld..)
Men som sagt, jeg er supersær på sånt, og syns helligdag skal få være helligdag[:)]

Du gjør jo selvfølgelig hva du vil, jeg hadde ikke gjort det[:)]

hehe,ja men du er nok ikke alene...Selv så bryr jeg meg ikke en skit liksom,er jo stort sett helger og helligdager vi har mulighet til å gjøre sånne ting...hehe
har ikke så mange naboer da...hmmm

ORIGINAL: skibomsen

Hvis du bare skal spyle verandaen ser jeg ikke problemet.. Hehe.. Men hvis du har masse sære naboer er det greit å vente.

Sånn sett er vi heldige, har ikke en nabo som klager.. Nå har vi kun en "nabo" og fjøset hans ligger mot oss :p

skal spyle ja,men har høytrykksspyler så bråker jo litt...Vet egentlig ikke helt hvordan naboen er der,men tror ikke han er av de særeste...hehe

Helligdag???? Det er da ikke helligdag, det er 1 mai. Det er arbeidernes fridag. Man kan gå i tog, men har da aldri hørt at man ikke kan arbeide hjemme denne dagen, men så har jeg vokst opp på gård der hver dag er en arbeidsdag også da. Men alle i byggefeltet jeg bor bruker dagen til å klippe plen, stelle i hagen osv...jeg bruker dagen til å vaske sengetøy... Sol og vind få vasken på snora.

Som karaoke sier, så er ikke 1. mai en helligdag[;)]

Her jeg bor, jobber man ikke på 1. mai, men det er naboer som klipper plenen "as we speek"[:D]. Jeg hadde ikke gjort det, vi rydder og vasker inne i stedet! Nabolaget er nok litt delt der. Den ene halvdelen jobber ikke, på den type dager, mens den andre halvdelen ikke bryr seg.

Back
Topp