hmmm??????

hmmm,okay.[8|]

kansje prøve igjen?try me.....[:D]her er vi så mange vettu,at det er bare å skrike høyere om du ikke får svar.[;)]

du får ikke svar om du forsvinner iallefall.[:D]

skjønner at du syns det har vært litt tullete den siste uka...det har vært endel dum stemmning her i det siste..
Men, tro meg når jeg sier dette; Dette er et kjempe koselig forum!!!Jeg har vært medlem i ca tre mnd, og jeg trives kjempe godt!!
Innimellom kan det fort ta litt tid før man får svar, men det er fordi det er så mange andre som har mange andre spørsmål...Det blir mange nye linker i løpet av bare noen få timer..da er det bare å sende innlegget opp ved å skrive inn noe selv!
Velkommen hit til oss, og håper du finner ut at det er like koselig som jeg syns [:D]

Syns nesten jeg får flest tilbakemeldinger på bekymringer eller hyggelige meldinger, jeg. Ikke gi opp ennå. Kan jo være at hormonene hjelper deg litt også.. [;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

har skrevet fleire men siden d e dåli me respons så havne di langt ne på liste

Nå har jeg gått tilbake til lenge før du ble medlem, og finner bare en tråd du har startet (den om du ikke gidder mer her inne), og det ser ut som om du har fått mange svar på den... Hår du skrevet inn under et annet nick før kanskje?

ok, da skal jeg ikke blande meg.
Håper du ikke forlater oss! [:)]

Jeg syns jeg får god hjelp og mange svar når jeg skriver her jeg. Og klagetrådene styrer jeg bevisst unna, for der kan det være lett for å rote seg bort i bråk gitt... He he... [8D]

Back
Topp