hmmm...

krølle..

Gift med forumet
ikke mye som skjer her idag nei....hvordan går det med alle vordene mammaer???

Ikke mye action her nei [:)] Her går det så som så. Lurer litt på om jeg er gravid i det hele tatt hehe. Har ellers hatt en roooooooolig helg. Blir muligens mer futt neste helg med Pulpit festivalen [:D]

veeeeeldigrolig her og..nesten litt kjedelig...men deilig etter ei hard uke på jobb...begynner også ålure påom jeg er gravid, har ul klokka halv ti imårra så får nok fort svar på det da.... blir spennede....
Pulpit festival??? åssen slags festival e d??

ORIGINAL: lottan83

veeeeeldigrolig her og..nesten litt kjedelig...men deilig etter ei hard uke på jobb...begynner også ålure påom jeg er gravid, har ul klokka halv ti imårra så får nok fort svar på det da.... blir spennede....
Pulpit festival??? åssen slags festival e d??

Jepp har vært på grensen til kjedelig her også.
Pulpit er en rockefestival her i Stavanger. Har veldig veldig veldig lyst å se Seigmen igjen. Forrige gang var jeg syk når jeg va på konserten, men koste meg for det. http://www.pulpit.no
Spennende med UL i morgen da! Jeg må vente to små uker til jeg skal se om det er noe liv der inne [:)]

Her er jeg, litt flau fordi jeg legger ute magebilde uten å ha fått mage [&o]. Ellers har jeg vært ute med familien og fisket i dag, fikk makrell i bøttevis, moro!

Pulpit Rock festivalen er en rockefestival som blir holdt her i stavanger, noen av de som kommer er Satyricon, Jim Stark, Snook, Elvira Nicolaysen, Morten Abel.. Jeg var på festivalen sammen med Neener i fjor, vi må nok klare oss uten øl i år [;)]!

åååhh...vil og...!!! men gidder ikke helt til stavanger..!![:-] Neener og heather... er dere venninner..??? temmelig lik i termin...blir cat racepå dere om å få først da...!! koslig å kjenne noen andre med stor mage og senene barnevogn....[:D]

Ja, det er veldig stas å bli gravid samtidig - vi har faktisk vært venninner siden vi var 6 år! Det morsomme er at vi ikke visste om at den andre prøvde, så når Neener fortalte at hun var gravid holdt jeg på å dette av stolen, måtte selfølgelig avsløre at jeg også var gravid med termin halvannen uke før!

Ja det blir nok uten øl i år gitt [:D] Men går fint det hehe. Hvilke dager skal dere gå på Heather?

Jeg hadde faktisk en liten anelse om at Heather var den hun var. Hadde faktisk tenkt å sende henne PM og spørre om du er "Pernille"? Helt utrolig hvordan jeg klarte å legge bitene sammen gitt...eller så var det bare ren skjær flaks  [:D]

går greit med meg. enda veldig trett men kan lixom ikke legge meg ned når jeg vil med en 6 åring i huset å mann i nordsjøen.
ellers har jeg begynt å få litt vondt i korsryggen å høyre side oppe på rompeballen. liker ikke dette helt siden jeg hadde bekkenløsning i sist svangerskap å ble 100% sykemeldt..... men tiden vil vise.
litt vell extrem luktesans som resulterer i at jeg brekker meg hver kveld jeg skal ut med hundemat til hunden vår.Og garden hennes takler jeg ikke å rense så den må vente til tirsdag når min sambo kommer hjem. hehe
ellers føler jeg meg ok. [:D]

Hei!
Fikk vist ikke vært innom her i går jeg. Er så forferdelig sliten om dagen, vil helst sove døgnet rundt... Merkelig så forskjellige dem to svangerskapa mine er... Sist lå jeg rett ut og spydde, gikk ned 7-8 kg på denna tida. Nå vil jeg bare sove, er bare litt kvalm, men grusomt hormonell og har alt gått opp 5 kg... [&:] [;)]
Skal si det er forskjell, var liksom så innstilt på at det skulle bli som sist. Men for all del, overlykkelig over å ikke spy! [:D]

Så morro å høre at det er venninner som er gravide sammen her! Må være så flott å ha noen å dele med! Trodde jeg skulle få det og denna gangen,men venninna mi fikk nok en SA i helga... [:(] Så forferdelig trist! Skjønner ikke hva jeg kan gjøre for ho...

Er det noen her i dag da tro? [:)]

ingenting skjer her heller, har lyst å kjenn ett spark eller noe, men er litt tidlig, har fremdeles ikke noe særlig symptomer på graviditet[:o]
noen som har lyst å begynne å shoppe til lille ba? det er jo så masse finT!!
tror jo ikk æ trenger noe for mor og far har tatt helt av over nyheten og skal kjøpe ALT!

ORIGINAL: picasso

ingenting skjer her heller, har lyst å kjenn ett spark eller noe, men er litt tidlig, har fremdeles ikke noe særlig symptomer på graviditet[:o]
noen som har lyst å begynne å shoppe til lille ba? det er jo så masse finT!!
tror jo ikk æ trenger noe for mor og far har tatt helt av over nyheten og skal kjøpe ALT!

Kjenner igjen den ja, vi fikk utrolig mye til førstemann, men kosa meg med og shoppe en del selv også! Mamma betalte og jeg plukka ut det jeg ønska meg. Bra deal det! [:D] Nå tror jeg jeg kommer til å vente til jeg kanskje vet hva det blir, for blir det en gutt har vi jo så mye fra før. Men blir det ei jente skal det nok shoppes! Gleder meg sånn til en gang å skulle dolle opp ei lita prinsesse, men vi får se om det blir nå... [;)]

Er nok litt tidlig med spark enda ja, syns å huske at første lille bevegelsen jeg kjente sist var i uke 16. En utrolig følelse! Gled deg! [:)]

hørtes ut som en god deal ja!!! jeg peke mor og far betale!![;)]driver du å trener? er vant til å trene hver dag men hverken klarer eller tørr, sykler litt og går hurtig langt, vet du nnoe om jogging gulvøvelser osv er okay?
[8|][8|]

Her begynner formen sakte men sikkert å bli LITT bedre, så nå får jeg gjort litt mer av sosiale ting. Herlig! I går var jeg på en to timers tur i marka med ei venninne, i dag var jeg på shopping med ei, og i morgen blir det kino med ei tredje. [;)] Hehe, må ta igjen det tapte nå. Men gleder meg til etter ul på torsdag, for hvis alt er som det skal kan vi begynne å fortelle det til litt flere da. Er litt lettere når du kan fortelle folk hvorfor du ikke kan gjøre div.. [:)]

mange som bestiller privat ultralyd. Jeg gjør det for å se om alt er som det skal før jeg slipper nyheten til alle, pluss at jeg er veeeldig nysgjerrig. [:)] jeg gjorde ikke det da jeg gikk gravid sist, men da tenkte jeg ikke på det som en mulighet engang. [;)]

ORIGINAL: picasso

hørtes ut som en god deal ja!!! jeg peke mor og far betale!![;)]driver du å trener? er vant til å trene hver dag men hverken klarer eller tørr, sykler litt og går hurtig langt, vet du nnoe om jogging gulvøvelser osv er okay?
[8|][8|]

Jeg trena mye nå før jeg ble gravid, men nå orker jeg ikke. Bare trøtt! [;)] Sist jeg gikk gravid, fikk jeg beskjed om å lee så mye på meg som jeg orka, men ikke løpe mye, ta mage øvelser eller løfte/ta i. Men det er veldig individuelt da hva man kan gjøre, så lurt og spørre legen, så kan han si fra hvis det er noe du ikke bør gjøre i din graviditet! [:)]

Back
Topp