Hmmm..

For ikke så lenge siden så gikk jeg på p-piller som het cerazette.
 De skulle man liksom "miste" mensen av. Men jeg hadde små blødninger hele tiden. Så når jeg hadde tatt alle brettene, så slutta jeg helt på pillene, bare for å se om jeg fikk mensen da. Men jeg har fortsatt ikke fått den enda. Det har gått en god stund siden jeg slutta med de nå. Noen som har gått på de, og som har opplevd det samme?

Jeg gikk på de en måned, men hadde blødninger hver dag, så orket ikke mer!!
Fikk ikke tilbake mensen, fordi jeg ble GRAVID!!!
Hadde jo håpet på å bli gravid, men hadde ikke ventet at det skjedde så fort! [:D]
Når sluttet du på pillen da?? Kanskje du gjør som meg?? [;)]

ORIGINAL: Rosie

Hadde jo håpet på å bli gravid, men hadde ikke ventet at det skjedde så fort! [:D]

Hadde blødninger hver dag jeg også, derfor jeg ikke gadd å hente ut nye piller. Oi! Såpass du ja![:D] jeg husker ikke når jeg sluttet på de.. men kanskje ca.1mnd siden.. ikke det en gang sikkert. Håper ikke jeg er gravid.. hehe. Har liksom bare planlagt å få et barn! [:D]

ORIGINAL: mammanina88

Hadde blødninger hver dag jeg også, derfor jeg ikke gadd å hente ut nye piller. Oi! Såpass du ja![:D] jeg husker ikke når jeg sluttet på de.. men kanskje ca.1mnd siden.. ikke det en gang sikkert. Håper ikke jeg er gravid.. hehe. Har liksom bare planlagt å få et barn! [:D]

Hehe, ja da er det verre! [:D] Du kan jo ta en test for sikkerhets skyld hvis du ønsker det, eller så er det bare å vente og se om den kommer snart! Har jo ikke peiling på hvor lang tid det tar før mensen kommer tilbake siden jeg ikke fikk oppleve det, men det tar vel gjerne en syklus? Eller? [8|]
Håper noen andre kan svare på det! Og lykke til med å få tilbake mensen! [8D]

ORIGINAL: mammanina88

Hehe, ja da er det verre! [:D] Du kan jo ta en test for sikkerhets skyld hvis du ønsker det, eller så er det bare å vente og se om den kommer snart! Har jo ikke peiling på hvor lang tid det tar før mensen kommer tilbake siden jeg ikke fikk oppleve det, men det tar vel gjerne en syklus? Eller? [8|]
Håper noen andre kan svare på det! Og lykke til med å få tilbake mensen! [8D]

Hehehe, ja tror nesten jeg må ta en test.. bare for å være på den sikkre siden liksom![:D] Det kan jo sikkert ta en stund før den kommer tilbake.. Kan jo sikkert være forskjellig fra pers.til pers. Men tusen takk ja! [;)] hehehe

ORIGINAL: lille_blomst

drittpiller :P
jeg hadde blødninger hele tiden da jeg gikk på de, så jeg slutta. men jeg fikk mensen igjen rett etter pilleslutt.

Back
Topp