nemi.marselia
Forumet er livet
klokka e nessten 2 om natta å d e ingen her nesten
æ kjeda mæ å får ikkje søv (som vanli)
ka pokkern sk aen finn på nu då?[8D]
æ kjeda mæ å får ikkje søv (som vanli)
ka pokkern sk aen finn på nu då?[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Chatterline
fordi mannen min fant ut at han ikke skulle komme hjem i natt,
og jeg får ikke sove uten han ved siden av meg... :P
utroli teit jeg vet...
er liksom greit å sove alene når han er utenbys og jobber og sånn.. men ikke når han er vekke for noen annet.. at han ikke er her er jeg jo egentlig vant med så skjønner ikke hvorfor det er sånn..
tenkte jeg skulle sy ferdig noe babyklær men symaskinen min bråker så fælt og stakkars naboen sover:P
sy maskinen tilhørte min bestemor..
god som gull bare veldig bråkete:P men neida tror ikke naboen våkner av den egentlig,
men tørr liksom ikke sjanse på det heller.. er en stakkars gammel mann.
sying er koselig tidsfordriv;)
liker forresten navnene til jentene dine veldig godt.. spesielt Isfrid, det ga meg en sånn god følelse..
ORIGINAL: snuppis30
Isfrid er et kjempe fint navn [:)] Katarina er en utrolig pen jente [:)] Hvor gammel er hun nå?
er ett herlig navn! og ikke akkurat noe man trenger og være redd for at 4 andre i klassen på skolen skal hete heller..
mønster jah, blir mest variasjon i stoffene her.. mønstrene er jo grunnleggende ganske like.. men nå har jeg nettopp begynt å sy babyklær så de er ganske nye for meg da.. regner meg at når jeg blir kjempe lei av de samme mønstrene så får jeg vel tegne inn noen forandringer her og der selv..
ORIGINAL: RedElf
Godt å se at det ikke bare er meg som dingler på datan om natta [:)] Sove er for pyser uten øreverk sier jeg, mens jeg nekter å prøve å gå og legge meg en gang til[:@]
ORIGINAL: RedElf
Har tatt to Ibus nå og håper den dumme trommehinna sprekker snart så det blir litt søvn... For jeg tror at om jeg ikke sovner snart så kommer jeg til eldes som bare det og da rekker jeg jo ikke å spve når jeg blir gammel [:D]