Hmmm...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Etter en lang dag i Bodø på shoppingtur etter julegaver og alt mulig rart som man må ha, så er jeg dødssliten. Er så lei dette julemaset med gaver og kjøpepress. Enda vi lager en del julegaver selv, så er det blitt enda fler å kjøpe til og en da mer penger som må brukes...

Samboer fikk lønning i går, denne lønningen skal vare til slutten av januar. Men vi er allerede i minus[:o] Pga hundene må vi få tak i ett hundebur som er så sikkert at ikke utbryterdronningen her i huset kommer seg ut, og det må vi ut med rundt 1500,- for ett nytt ett, for får neppe tak i ett brukt på så kort tid. Vi har enda ikke kjøpt de dyreste gavene, det kommer flust med regninger og nå når jeg har regnet på det, så har vi ikke engang råd til julegave til Oliver[:(][:(][:(]

Sjekk finn.no, der er det masse brukte solide hundebur til en rimelig penge.[;)]

Men hadde liksom v'rt så koselig å kunne gi han noe fra oss og...men innser jo at den gåstolen vi skulle kjøpe må vi vente med til neste lønning...er bare så kjipt at når man omtrent ikke har råd til ting å kommer denne jula[:@]

Hadde man bare hadde en koffert full av penger eller ett pengetre[:)]

Vet han får en del pakker, skal tross alt være til mine foreldre og det er jo deres første barnebarn så han blir neppe uten gaver akkurat[8D] Men måtte bare blåse ut litt...for jeg har så mye tanker for tiden som gjør at jeg ligger søvnløs natten igjennom....blæææææ[:'(] Glad når julen er over[:D]

Back
Topp