LuckyNo7
Blir kjent med forumet
I ca 1 uke nå har jeg hatt stikkende smerter oppi hufsetufsa... Jeg måtte/må ofte på do, så før helgen så leverte jeg urinprøve hos legen for jeg var sikker på at det var uvi...
Det var det visstnok ikke, jeg hadde
Proteiner: +1
Blod: +1
Leukocytter: +3
Så jeg fikk ingen penicillinkur, men de skulle dyrke urinen... Jeg har ikke hørt noe fra dem...
Så tenkte jeg at det kunne jo være sopp, for det klør jo litt også... Så nå har jeg brukt en slik dagskur med canesten og smører med den kremen 2-3 ganger daglig...
Ellers har jeg delvis sykdomsfølelse i kroppen, har ikke feber, men kroppen er liksom tung og slapp, verker litt i ryggen og hoftene... minner litt om influensa vondt i kroppen...
Jeg merker ingen bedring...
Kan det ha noe med at jeg fikk operert inn en slynge i slutten av mai? (For urinlekkasje...)
At pga graviditeten så kødder det seg til der?
Har prøvd å lese om det, men finner liksom ikke noe om det...
Flere som har opplevd lignende?
Det var det visstnok ikke, jeg hadde
Proteiner: +1
Blod: +1
Leukocytter: +3
Så jeg fikk ingen penicillinkur, men de skulle dyrke urinen... Jeg har ikke hørt noe fra dem...
Så tenkte jeg at det kunne jo være sopp, for det klør jo litt også... Så nå har jeg brukt en slik dagskur med canesten og smører med den kremen 2-3 ganger daglig...
Ellers har jeg delvis sykdomsfølelse i kroppen, har ikke feber, men kroppen er liksom tung og slapp, verker litt i ryggen og hoftene... minner litt om influensa vondt i kroppen...
Jeg merker ingen bedring...
Kan det ha noe med at jeg fikk operert inn en slynge i slutten av mai? (For urinlekkasje...)
At pga graviditeten så kødder det seg til der?
Har prøvd å lese om det, men finner liksom ikke noe om det...
Flere som har opplevd lignende?