x1xtonje07
Forumet er livet
det koster jo faktisk bare litt over 500 kroner for meg å resie til Drammen i morgen da... [8|] kan sikkert få eksen til å hente meg der....
søren det frister!!
søren det frister!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Laban og Eilin
do it!!!!!!!
Da mangler vi bare deg Eden[&o]

ORIGINAL: Citti
Å.. så dumt...
Du kommer om to uker ja! Kan ha treff da og?[:D]
ORIGINAL: tonje07
hvis jeg drar i morgen, kommer jeg til å bo i porsgrunn i noen dager ja. men det dumme er at da får svigers se Filip, og kall meg dum eller ego eller noe sånt, men de har ikke tatt kontakt med meg en eneste gang etter at vi gikk fra hverandre, og hverken spurt hvordan jeg har det, eller om hvordan det går med Filip, så jeg håpet egentlig på at de tok mer initiativ til å bli kjent med han da... og hvis jeg kommer ned dit nå, får de det på en måte servert på et sølvfat... sikkert litt teit å tenke sånn, men jeg er ganske så bitter på de egentlig...[8|]
[/quote]
Nei! Skjønner akkurat hva du mener!!
han kan ikke hente meg i Drammen... da blir det bare stress, for da må jeg ta toget i to timer til, og det blir jo enda dyrere da. men jeg kommer til Oslo om ca to uker da [8|]
ORIGINAL: siri01
han kan ikke hente meg i Drammen... da blir det bare stress, for da må jeg ta toget i to timer til, og det blir jo enda dyrere da. men jeg kommer til Oslo om ca to uker da [8|]
men du tonje? det koster bare 199 kr så langt du vil kjøre med tog nå jo[8|] ta tog til porsgrunn og kom på sandefjord treff på mandag[:D]
ORIGINAL: Hege og ChrisDet blir enda lenger for meg[8|] Er en stub fra kongsvinger..
ORIGINAL: Citti
Hvorfor kommer ikke du hege?
synes det er litt langt.