Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan være så mangt. Det første man spør om på føden er smerter/ubehag ved siden av og om du har hatt sex. Sex kan gi blødninger da slimhinnene er så skjøre. Eneste erfaringen jeg har ved blodspor seint i graviditeten er ved fødsel. Med første var jeg i slutten av uke 34. Gikk på do før jeg la meg og der var det litt ferskt blod på papiret. Men såpass at jeg ikke ble bekymra. La meg til å sove, og 3 timer senere gikk vannet mens jeg sov. Ingen murringer, ingen vondter, ikke noe annet som tilsa forestående fødsel. Er du bekymra, så bør du ringe føden og høre med de. Sannsynligvis får du beskjed om å se det an, men da har man hvertfall vært i kontakt med de
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
Det trenger ikke være noe i det hele tatt, men er jo greit å ha det litt i bakhodet, og kanskje ha klar en liten bag om du må inn på føden før antattDu har jo to også, da er det jo gjerne mer trykk på livmorhalsen, og da går man som regel ikke til termin
Har du slitt med murringer eller vondter tidligere da? Eller sjekket hvordan det ligger Ann med livmorhalsen?
Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n![]()
Hvor langt er du på vei da? Kan jo godt være det er starten på noe.![]()
Er 34+2.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Forresten kan det være sånn tegnings blødning?Er 34+2.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app