Hmmm..

KAYN

Februar14 <3
Februar 2014 - Skjult forum
Var nettopp på toalettet da jeg oppdaget litt ferskt blod på papiret. Ikke mye bare småe spor..
Har ingen smerter eller ubehag, enda. Kan det være begynnelsen på noe?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det kan være så mangt. Det første man spør om på føden er smerter/ubehag ved siden av og om du har hatt sex. Sex kan gi blødninger da slimhinnene er så skjøre. Eneste erfaringen jeg har ved blodspor seint i graviditeten er ved fødsel. Med første var jeg i slutten av uke 34. Gikk på do før jeg la meg og der var det litt ferskt blod på papiret. Men såpass at jeg ikke ble bekymra. La meg til å sove, og 3 timer senere gikk vannet mens jeg sov. Ingen murringer, ingen vondter, ikke noe annet som tilsa forestående fødsel. Er du bekymra, så bør du ringe føden og høre med de. Sannsynligvis får du beskjed om å se det an, men da har man hvertfall vært i kontakt med de :)

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Det kan være så mangt. Det første man spør om på føden er smerter/ubehag ved siden av og om du har hatt sex. Sex kan gi blødninger da slimhinnene er så skjøre. Eneste erfaringen jeg har ved blodspor seint i graviditeten er ved fødsel. Med første var jeg i slutten av uke 34. Gikk på do før jeg la meg og der var det litt ferskt blod på papiret. Men såpass at jeg ikke ble bekymra. La meg til å sove, og 3 timer senere gikk vannet mens jeg sov. Ingen murringer, ingen vondter, ikke noe annet som tilsa forestående fødsel. Er du bekymra, så bør du ringe føden og høre med de. Sannsynligvis får du beskjed om å se det an, men da har man hvertfall vært i kontakt med de :)

Termin 26. februar <3

Takk for svar. Er ikke bekymra for babyene for der er det masse liv og røre. Tenkte bare om det kunne være starten på en fødsel, men tenker jeg venter litt og se an. Håper de kan vente litt til da. :p Er 34+2, så synes det er litt tidlig, men skjer det så skjer det. ;)

Det trenger ikke være noe i det hele tatt, men er jo greit å ha det litt i bakhodet, og kanskje ha klar en liten bag om du må inn på føden før antatt ;) Du har jo to også, da er det jo gjerne mer trykk på livmorhalsen, og da går man som regel ikke til termin :) Har du slitt med murringer eller vondter tidligere da? Eller sjekket hvordan det ligger Ann med livmorhalsen?

Termin 26. februar <3

Det trenger ikke være noe i det hele tatt, men er jo greit å ha det litt i bakhodet, og kanskje ha klar en liten bag om du må inn på føden før antatt ;) Du har jo to også, da er det jo gjerne mer trykk på livmorhalsen, og da går man som regel ikke til termin :) Har du slitt med murringer eller vondter tidligere da? Eller sjekket hvordan det ligger Ann med livmorhalsen?

Termin 26. februar <3

Var innlagt for noen uker siden pga kort livmorhals. Så jeg har jo hatt i bakhodet at de kan komme når som helst. Har ikke hatt noe spesielt med murringer eller vondter etter jeg kom hjem. Men det kan jo fort starte alikavel. :)

Da er det greit å være på vakt :) Spennede dager foran deg da :)

Termin 26. februar <3

Ja det blir det. Ligger jo bare å kjenner etter murringer og andre tegn nå. :p men må vel prøve å få litt søvn.

Hvor langt er du på vei da? Kan jo godt være det er starten på noe. :)

Viktig med søvn :-) i tilfelle det skulle skje noe, så skader det ikke å være noe uthvilt :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Hvordan er det nå? Blødd noe mer?

Fortsatt litt spor på papiret men er utrolig lite. Men fortsatt ingen andre tegn til noe på gang.

Spennandes med dessa februarbabyane ;)

Kan være at livmorhalsen driver av med noe, er vel gjerne derfor man blør litt ved begynnelse av fødsel pga begynnende åpning?

Så spennende :)

Back
Topp