hmmm

ORIGINAL: nemi.marselia

ja snø e fint d, hadde d ikkje bynt å rænge her i dag så.
ja han savna mæ å magen min han. han renge væl iallefall engong i timen.
gleda mæ t å feire nyttår å 24årsdagen dær oppe i tromsø

Oi, så gøy! Gratulerer på forskudd! [:)]

Godt det er noen her inne da, jeg er ikke glad i å være alene på nattan.... huff huff...

ORIGINAL: nettemor

hei på dere, jeg er her jeg...... alene hjemme i dag ogå[:(]

vi e nu her å kan holl dæ me sælskap vi[;)]

har søvnvanska så e mykje her på natta nettemor

takker 9nni.
tenk på mæ når dåkk sende opp raketta (e født på natta i 3tia)

Oi - ekte nyttårsbarn? Så artig! [:)] Tenker du har hatt mange storslagne bursdagsfeiringer! Skal helt sikkert tenke på deg da! [;)]

såvna dåkk ijænn eller?

Neida - er bare innom ulike sider samtidig... [;)]
Men skal snart legge meg tror jeg - er kalt ut som julegavedisponent for fattern i morgen, og han er ikke den som liker å handle sent på dag når det er fullt i butikkene... (Tullingen - kunne jo gjort unna den ene julegaven sin litt før da, men...)

Hi hi neida, er lys våken jeg, måtte bare hente litt julebrus..... var så sinnsykt tørst...

såvna dåkk ijænn eller?

ORIGINAL: 9nni

såvna dåkk ijænn eller?

Neida - er bare innom ulike sider samtidig... [;)]
Men skal snart legge meg tror jeg - er kalt ut som julegavedisponent for fattern i morgen, og han er ikke den som liker å handle sent på dag når det er fullt i butikkene... (Tullingen - kunne jo gjort unna den ene julegaven sin litt før da, men...)

hehe e ikkje d typisk d då.
fadern prøvde å få mæ t å gå på butikken å handle snop. men då kikka bærre æ å mamma domt på han så han jikk sjøl

Hi hi neida, er lys våken jeg, måtte bare hente litt julebrus..... var så sinnsykt tørst...

såvna dåkk ijænn eller?

ja man må vel fylle på ijænn.
sett her å kvæll innpå me cola å spreng på dass omenan

Jo, det er vel en slags levende bekreftelse på at ikke alle myter om menn er overdrevne... [;)] Han er alltid ute 23. eller 24. han, for å kjøpe mammas gave. Som er den eneste han kjøper... Og så HATER han å være i butikker, jo flere kunder jo værre er det. Logikken må man lete lenge etter...

Dessuten hjelper det ingenting å se dumt på han...[8|]

Vet dere, jeg har fått vogna i dag jiippii, det er så morro, eneste vi mangler nå er madrass til senga hans..[:D]

Jo, det er vel en slags levende bekreftelse på at ikke alle myter om menn er overdrevne... [;)] Han er alltid ute 23. eller 24. han, for å kjøpe mammas gave. Som er den eneste han kjøper... Og så HATER han å være i butikker, jo flere kunder jo værre er det. Logikken må man lete lenge etter...

Dessuten hjelper det ingenting å se dumt på han...[8|]

typisk mainnfolk då.
grunnen t at d hjalp å se domt på han va før at æ nættopp hadde svimt a inne på kjøpesenter

Vet dere, jeg har fått vogna i dag jiippii, det er så morro, eneste vi mangler nå er madrass til senga hans..[:D]

åå kor deili

jepp, kan nesten ikke vente til han kommer ut nå he he[:D]

Ååååja- DA tror jeg kanskje at det ville funka til og med på pappa... [8|]

Men vet dere hva - nå må jeg så innmari tisse (igjen), og siden jeg da må på badet likevel, tror ejg rett og slett jeg tar kveldsstellet med det samme, og så legger meg.

Koselig å være oppe sammen med dere - god natt, og ha en gullfin lillejulaften! [:)]

Ååååja- DA tror jeg kanskje at det ville funka til og med på pappa... [8|]

Men vet dere hva - nå må jeg så innmari tisse (igjen), og siden jeg da må på badet likevel, tror ejg rett og slett jeg tar kveldsstellet med det samme, og så legger meg.

Koselig å være oppe sammen med dere - god natt, og ha en gullfin lillejulaften! [:)]

oki natta då

jepp, kan nesten ikke vente til han kommer ut nå he he[:D]

ja du har nu bærre rundt 9uke ijænn så d e jo ikkje så længe t då

Back
Topp