hmmm

De sover sikkert....

jeg sover ikke... er litt [:(] Sitter her 100 mil unna sambo.. ikke meninga å klage da

Jeg er her jeg, sånn litt til og fra... Tenker på å snart finne senga, mannen gikk akkurat på badet, så jeg følger vel etter om ikke så lenge, men kan godt holde noen med selskap her inne litt altså...[:)]

hehe æ sett aleina æ å samboarn e i tromsø. å ikkje klare æ å gå nåkka heller så her sett æ.
du får nu holl åss andre me selskap så går tia fortare

ORIGINAL: nemi.marselia

hehe æ sett aleina æ å samboarn e i tromsø. å ikkje klare æ å gå nåkka heller så her sett æ.
du får nu holl åss andre me selskap så går tia fortare

Uff - høres ikke sånn kjempekoselig ut akkurat - når venter du han tilbake da? (Med andre ord: hvor lenge kommer du til å bli sittende...hehehe)

ja! det var en god idè nemi.marselia.. hehe, vi "forlatte" får holde oss samlet [:D]

æ får ikkje se han før at æ reise oppover t tromsø dein 27.des.
så bi vel settanes her i nesten heile natt som vanli[;)]

ORIGINAL: nemi.marselia

æ får ikkje se han før at æ reise oppover t tromsø dein 27.des.
så bi vel settanes her i nesten heile natt som vanli[;)]

...det kan jeg skjønne at du blir da! Menneh - du skal vel ikke feire jul alene og sånn?

min kjære kommer hit 2 juledag, da er det godt over 2 uker siden jeg så han sist.. men det var jo jeg som stakk da [;)] måtte hjem til mamman min jeg [:D]

ORIGINAL: AngeLine

min kjære kommer hit 2 juledag, da er det godt over 2 uker siden jeg så han sist.. men det var jo jeg som stakk da [;)] måtte hjem til mamman min jeg [:D]

kor han har vært hænne? jobb?

Klart du savner han - han savner vel deg også, tenker jeg! Alltid ekstra kjedeleig å være fra hverandre på spesielle dager- som jul, bursdager osv.

vi bor i Oslo, og han jobber.. så jeg reiste nordover.. må hjem til nordnorge og snø til jul [:D] hehe.. savner de fælt disse mannfolka når man er borte fra dem.. hehehe [;)]

hei på dere, jeg er her jeg...... alene hjemme i dag ogå[:(]

ja snø e fint d, hadde d ikkje bynt å rænge her i dag så.
ja han savna mæ å magen min han. han renge væl iallefall engong i timen.
gleda mæ t å feire nyttår å 24årsdagen dær oppe i tromsø

ORIGINAL: nettemor

hei på dere, jeg er her jeg...... alene hjemme i dag ogå[:(]

vi e nu her å kan holl dæ me sælskap vi[;)]

Der var jeg plutselig og.[;)]

Hvordan er formen i dag da? Tenkte på deg i går/ natt[;)] Fikk du snakket med jord mor?

ORIGINAL: silke

Der var jeg plutselig og.[;)]

Hvordan er formen i dag da? Tenkte på deg i går/ natt[;)] Fikk du snakket med jord mor?

e likens i dag. ho va ikkje å få tak i i dag. så får bærre se d ann. ska prate me ho på tlf 28des. (d har vært avtalt ei stund)
men ho lille i magen haar d bra før ho har brukt blæra som boksesekk i dag

Back
Topp