Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Lurer på hva som sher med meg om dagen jg......Den svangerskapskvalmen e IKKE hadd de 3 første mnd, har plutseli kømme, hehe. 3 kvelden på rad nå at jg kaster opp ALT (unnskyld detaljer). Noen som vet om dette er normalt/unormalt?
Mulig. Tanken ang omgangssyke har slått mg, men da skulle vi vel ha kastet opp flere ganger om dagen ? eller? hehe, vet itj e nei, men vet at ALLE symptomer/plager jg ikke hadde sist sv.sk., har jg fått nå, hehe.
nå har vi ikke lenge igjen så får vel bare bite tenna sammen... [;)]
er ganske lei her ja! men så får jeg jo verdens vakreste prins i gjengjeld for alle vondtene [:)]
JA! Har det som deg jeg også! Har blitt litt småkvalm og sånn igjen.....[:-] Det er visst normalt på slutten i svarngerskapet igjen så da får vi bare hold ut [:)]
Jeg har hørt at mange blir kvalme igjen på slutten. Jeg var dårlig og kastet opp til uke 18 så håper virkelig ikke jeg får igjen det nå... [:(] men jeg kan ikke bli sulten for da blir jeg kvalm med en gang. må passe på å spise før sulten melder seg