Hmmm?

Ramnan78

Elsker forumet
Lurer på hva som sher med meg om dagen jg......Den svangerskapskvalmen e IKKE hadd de 3 første mnd, har plutseli kømme, hehe. 3 kvelden på rad nå at jg kaster opp ALT (unnskyld detaljer). Noen som vet om dette er normalt/unormalt?

hakke peil jeg heller... men kasta opp litt i det siste selv.... er vel kanskje normalt siden det er fler av oss [;)]

Mulig. Tanken ang omgangssyke har slått mg, men da skulle vi vel ha kastet opp flere ganger om dagen ? eller? hehe, vet itj e nei, men vet at ALLE symptomer/plager jg ikke hadde sist sv.sk., har jg fått nå, hehe.

nå har vi ikke lenge igjen så får vel bare bite tenna sammen... [;)]
er ganske lei her ja!  men så får jeg jo verdens vakreste prins i gjengjeld for alle vondtene [:)]

JA! Har det som deg jeg også! Har blitt litt småkvalm og sånn igjen.....[:-] Det er visst normalt på slutten i svarngerskapet igjen så da får vi bare hold ut [:)]

Jeg har hørt at mange blir kvalme igjen på slutten. Jeg var dårlig og kastet opp til uke 18 så håper virkelig ikke jeg får igjen det nå... [:(] men jeg kan ikke bli sulten for da blir jeg kvalm med en gang. må passe på å spise før sulten melder seg

Back
Topp