hmmm

Strikkeguri

Elsker forumet
kjennes ut som jeg driver å brygge på noe...vet ikke helt hva men har feber følelse  (uten å ha feber på temp måleren) veldig vondt i hodet (muligens kansje bihule trøbbel igjen, presser iallefall i panna, over nesen, i kinna og i overkjeven) slapp og trøtt. og tirsdag skal jeg jo til st.olavs for innsett av fryse egg om egget tåler å bli tina....er det noen som vet om det er noe problem i forhold til innsett om jeg skulle bli syk?? jeg skal alltids greie å karre meg dit opp for min egen del men har det noe å si for forsøket??

Vet dessverre ikke noe om dette... Håper at det ikke har noen innvirkning på forsøket..

Masse god bedring..

tusen takk!! får håpe det ikke har noe å si! det som egentlig er verst er at jeg tror jeg trenger antibiotika for bihulebetennelse...men det tør jeg ikke å begynne med nå...

God bedring! Kanskje vi treffes på tirsdag, skal på St olavs for uttak.

ORIGINAL: Anne L

God bedring[:)] og håper alt går greit ift forsøket!

ORIGINAL: *Aina

når på dagen skal du?? tror jeg har time 12.50 men jeg skal jo ta fly kl 09 på morgenen fra ålesund, så kommer nok ganske tidlig...men tenkte å rusle meg en tur i byen først hvis været er bra.

ORIGINAL: Solstranda

når på dagen skal du?? tror jeg har time 12.50 men jeg skal jo ta fly kl 09 på morgenen fra ålesund, så kommer nok ganske tidlig...men tenkte å rusle meg en tur i byen først hvis været er bra.

Jeg har time 8.45, vet ikke hvor lenge jeg blir der.

ORIGINAL: Solstranda

Jeg har time 8.45, vet ikke hvor lenge jeg blir der.

ok da treffes vi sikkert ikke...det var dumt!! har fått inntrykk av at de har uttak og alt det der på foremiddag mens innsett er etter lunsj...bor du i trondheims området??

Back
Topp