hmmm

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Hva syns dere??? jeg tenkte og bestille dette til babyen i magen, er det noen som har erfaringer med ulltøy i fra Spar kjøp??? Siden det blir en februar baby også..så hvilken størrelse tror dere lønner seg?? de har 50,60,70, 80 og 90...

Kjempe fint! Jeg har fått tom og trine ulltøy til lillegutt her av svigermor fra sparkjøp, jeg synes det er like bra som noe annet. Kan selvsagt ikke måle seg med de kjempe dyre merkevarene i mykhet. Jeg ville kjøpt størrelse 60 [:)] Om du får et lite barn, kan hun bruke det etter kort tid. Kjedelig om du kjøper i størrelse 50, også får du et barn som er 51 lang foreksempel [:D]

tror jammen jeg skal kjøpe den i størrelse 60, gjør jo ikke noe om den er litt stor... kan brette opp i begynnelsen, for jeg tenker når jeg skal hjem fra sykeshuet så er det greit og ha noe som holder babyen god og varm.

Smart tenkt, og da kan hun/han bruke det en stund [:D] 

ORIGINAL: bumpien

Smart tenkt, og da kan hun/han bruke det en stund [:D] 

kjøpte dressen i str 60, en lue i str 50, som babyen kan bruke når h*n er nyfødt, å en i str 60...[:D]

Her har snuppa hatt dei klærne! gode[:)] 

Og den dressen er kjempe god! Deilig og myk!! Så slike klær skal eg også definitivt kjøpe til begge gulla mine[:)] Prisen er jo veldig grei også, iforhold til veldig mange andre ullklær!

ORIGINAL: mamma til leah

Her har snuppa hatt dei klærne! gode[:)] 

Og den dressen er kjempe god! Deilig og myk!! Så slike klær skal eg også definitivt kjøpe til begge gulla mine[:)] Prisen er jo veldig grei også, iforhold til veldig mange andre ullklær!

Jeg har allerede bestilt den til skatten i magen[:D][:D][:D][:D] Bestilte som sagt dressen i størrelse 60, og en lue i str 50 og en i str 60 [:D] vil ikke kjøpe hvit, så derfor kjøper vi brun, den kan jo brukes til begge kjønn så [:D] så fant jeg noe annet i ull der som jeg også skal kjøpe etterhvert, men det var i brun og rosa, så da venter jeg heller til vi vet hvilket kjønn det er... [:D] så blir det til att jeg bestiller masse ulltøy til alle 3 barna der i fra som trøyer, longs, bodyer, strømpebukser.....

Har vært veldig fornøyd med det ullet jeg[:)]

Jeg kjøpte jakka med hette i brunt til forrigemann, han ble født i januar i år.
Kjøpte i str 60, men den jakka sitter som ett skudd enda!
Brukt fra dag 1, 52 cm,  (det var kaldt, jakka hadde plass til mer under) og brukes i dag også,
og nå er han snart 7 måneder, 72 cm! Grei på litt kjølige sensommerdager.
Blitt brukt masse og er kjempefornøyd! [:D]
Mest fornuftige kjøpet jeg har gjort i hvert fall!

Back
Topp