Hmmm...

krezz

Gift med forumet
Junibarna 2015
Var hos legen idag, og fikk bekreftet atter g en gang at jeg er gravid.[:D]
De tok blodprøve for nok en konstatering av sv.sk og....
   Fikk en KJAPP ul, og det viste ei litt forstørra livmor (GAMMEL ul-maskin...) og etter de 15 sek med UL sa de at jeg er en mnd kortere enn det jeg tror at jeg er....[&:] Jeg sa til legen at det kan umulig stemme, men vi ble enige om å vente og se... Skal tilbake om 1,5 mnd for ny UL...

hmm. merklig. jeg var oså på tilig ul (i forbindelse med cyster på eggstokkene) å da sveipet de så vidt innom og da fikk jeg ogå beskjed om at jeg var 3 uker mindre på vei enn det jeg trodde. Men men... Jeg håper jo at de kansje har sett litt feil... å hun sa jo at hun tippet da... nei det er neimen ikke godt å si hva man skal reine ut etter.. må vel nesten vente til ordinær ul. Jeg har rett å slett bestemt meg for å inngå ett kompromi å si at jeg er er 1 1/2 uke mindre enn det jeg trodde.

Sier bare,vent litt til ja,.,.
Er nok ikke lett å se så tidlig [:)]

MEN,bra at alt stod bra til da [;)]

[:D]Er glad alt stod bra til, ja!!![:D] Det var utvendig UL da, og jeg vet ikke hvordan det er i forhold til innvendig, men de så iallefall at det var noe der!!![:D][:D][:D]

vet du, det der syns jeg hørtes utrulig merkelig ut. trudde ikke man klarte se noe på utveendig ul i uke 7. kanskje derfor de så ut som du var mye kortere på vei..
var dette en vanlig almennpraktiserende lege eller var det en jordmor?

jeg hadde hvertfall tatt det veldig med en klype salt,  og forholdt meg til den termin etter siste mens. [:)]

Høres helt merkelig ut synes jeg også. Ville nok bestilt time hos privatpraktiserende for å få et skikkelig svar. Lenge å gå 1,5 mnd å vente da [&:] 

ORIGINAL: SistemannIMagen

vet du, det der syns jeg hørtes utrulig merkelig ut. trudde ikke man klarte se noe på utveendig ul i uke 7. kanskje derfor de så ut som du var mye kortere på vei..
var dette en vanlig almennpraktiserende lege eller var det en jordmor?

jeg hadde hvertfall tatt det veldig med en klype salt,  og forholdt meg til den termin etter siste mens. [:)]
Det var hos fastlegen, men det var en kollega av ham som vissnok kan endel om ul som tol ul på meg... De så bare at livmora var litt forstørret, og konkluderte med at jeg var fullgått 3 uker...[:'(]

Privat UL ja, det er over 1 times reising herfra... Må vel inn til Tr.heim, og da blir det en dyr UL!!!! Koster jo nesten 500 kr å komme seg til byn![:'(][:'(][:'(]

Satser på at snuppa mi finner på mye rart framover, så tida går fort!!!

Back
Topp