Hmmm, what to do...

*Minibønna*

Forumet er livet
Ville dere fortalt familien om graviditeten i uke 10+3??

Skal på ferie med de da, og ja de vil nok oppdage at NOE ikek stemmer!

Redd jeg jinxer det altså...*ovetro*

jeg hadde sagt det til de [:)]
de blir nok helt i ekstase over nyheten [:D]

Dette er jo selvfølgelig helt opp til dere. men jeg personlig hadde sagt det. Har selv fortalt det til nærmeste familie og noen få venner. De aller fleste ble veldig positivt overrasket. :)

ORIGINAL: **Bella**

Dette er jo selvfølgelig helt opp til dere. men jeg personlig hadde sagt det. Har selv fortalt det til nærmeste familie og noen få venner. De aller fleste ble veldig positivt overrasket. :)

Enig med Bella[:D]

Jeg ville sagt det [:)] Tenk for en fin anledning å fortelle det på ferietur...
fortalte det samme dag som positiv test jeg da... så jeg kan vel ikke uttale meg når det gjelder jinxing[:D]

Jeg fortalte familie når jeg var 8 uker på vei. Du er jo over 10 uker og allerede ganske trygg[:)]

Overtro om at det skjer noe om man forteller er jo bare tull[;)]

Jeg tror det er trygt for deg å fortelle det nå, men du bør kanskje spesifisere at du IKKE vil at andre skal vite det ennå (hvis det er det du vil selvfølgelig). Sambo sin familie er VELDIG ivrige med å fortelle gode nyheter videre med en gang selv om de ikke får lov, så før vi visste ordet av det visste hele hans side av slekta at vi venter vår første. Det er ikke lenge igjen til 12 uker da, så svangerskapet ditt er temmelig sikkert nå tror jeg [:)]

Min søster er litt løsmunnet[&:] hehe

Jeg får se, de oppdager det nok når jeg takker nei til ett glass rødvin.

Vi ville vente til uke 14-15 for da skal jeg igjen treffe familien, trodde jeg kunne skjule det nå, men dæææm den magen da[:@] kunne holdt seg inne en stund til

Jeg er 57 kg og har en liten øl vom, den magen var paddeflat for 1 mnd siden, hahahah!

Både forrige gang og denne så har de nærmeste fått vite det m engang!
Er så close m familien min og venninnene mine at det hadde jeg aldri ville holdt for meg selv.
Begge gangene jeg har testet har jeg nærmest gaula på mamma m testen i handa..
Men det er meg, og hvordan jeg liker det da!

Så JA, fra mitt ståsted, hadde jeg i uke 10+3 sagt noe [:D][:D]

Jeg er 57 kg og har en liten øl vom, den magen var paddeflat for 1 mnd siden, hahahah!

Da har du jo en unnskyldning for ikke å drikke [:D]

Jeg hadde fortalt det, de blir bare glade [:)]

Back
Topp