Hmmm. Trenger tips.

carinasverden

Forumet er livet
Joda. Over 37 uker og jenta kan bare komme. Men jeg føler egentlig at det er lenge igjen...
Har ikke vonde kynnere. Føler meg helt fin. Aldri kjent en maseri. Føles liksom ikke som om jeg har opplevd noe av det som kan tegne til en nært forestående fødsel og jeg begynner å bli raaaaastløs!

Så det jeg lurer på er: Er det noen som har noen tips til hva jeg kan finne på om dagen?
Tiden går fortere om man gjør noe og å gå tur tar maks noen timer... Lesing gjør jeg om kvelden...
Alle tips tas imot med takk, og det er sikkert flere her som ønsker noen tips også[:D]

hekle babyvotter! Går fort, er enkelt og de blir sååå søte [:)] 

Åh, vrient.. Klargjøring av rom og sånt kanskje, men det har du kanskje gjort? Ellers... hmm! Gå tur! Nyt været!

Brodere bilde kanskje? Jeg tenkte å brodere sånn "fødselsbilde" eller hva det heter. Hvor man broderer inn fødsels dato, vekt, lengde og navn så er det et bilde eller noe på det. Du kan jo gjøre klart alt bortsett fra målene :)

Hihi, jeg prøvde å hekle, men jeg surra sånn at det ikke gikk så bra[8D]
Lærte det enkleste da. Forskjellige typer masker og sånn, men jeg roter når jeg prøver å følge oppskrift, samme gjelder strikking.

Å gå tur er en VELDIG god idé, det er derfor jeg gjør det hver dag[:D][:D]
Rom og babyting er helt klart. Hehe, er ikke første rastløse dagen så[8D]

Brodere kanskje ja. Jeg er flink til å brodere og sy så det skal jeg nok klare[:)]

Takk alle sammen!

du kan bake (hvis du liker det da) kjekt å ha litt i frysen[:D]
hagearbeid? sånn småting..plante blomster og sånn?

jeg tenkte jeg skulle vaske vinduene..for de ser ikke ut etter vinteren..hehe
ellers går jeg tur,broderer litt,vasker,rydder,slapper av,sover..hehe [;)]

ORIGINAL: mai2010

du kan bake (hvis du liker det da) kjekt å ha litt i frysen[:D]
hagearbeid? sånn småting..plante blomster og sånn?

jeg tenkte jeg skulle vaske vinduene..for de ser ikke ut etter vinteren..hehe
ellers går jeg tur,broderer litt,vasker,rydder,slapper av,sover..hehe [;)]

Hehe. I frysern har jeg hjemmebakte boller og kanelsnurrer allerede[8D]
Vinduene er vasket og jeg pleier å smårydde og vaske litt osv hver dag nå[:D]
Hagearbeid er en god idé, har desverre litt snø igjen som må smelte først...[&:]
Har laget innedrivhus som jeg steller med hver dag[:D]

Du kan låne LOST-dvd'ene mine... har sesong 1-5
Hvis du har lyst til å ligge på sofaen og bare ruge da....
Hvis du er ute etter noe hvor du kan bruke kroppen litt mer er kanskje ikke det verdens beste ide:)

du kan dra til svømmehallen å bade :)
stikke på cafè, prøve noe kjærringråd visst du vil det.

Har aldri sett på lost, men kanskje det er noe for meg[8D]
Kan sjekke om jeg får lastet det ned fra siden jeg bruker, hvis ikke tar jeg gjerne imot tilbudet om å låne dvd'ene[:D] Takk!

Hihi, har slått ut mye tid med å prøve kjerringråd ja, men begynte først idag da, håper at det i det monste kan korte ned ventetiden[:)]
café vet jeg ikke om jeg har råd til, men å dra på svømmehallen var en god idé[:D]
Skal sjekke om det er noen gratis svømmehall i nærheten[8D]

Back
Topp