• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hmmm. tok sambo i

ORIGINAL: aleika

Synes ikke det er noe problem jeg. Mannen min kan få lese meldingene mine til enhver tid og jeg hans...
Ville aldri blitt sur eller noe over noe sånt jeg.
Jeg/vi mener ikke vi skal ha noe privat eller hemmelig ifra hverandre.

ORIGINAL: Mikke

Hvis det ikke var noe spesifikk han var ute etter og visste det stod i en melding så hadde det ikke gjordt meg noe for jeg får ikke noe for jeg har ingenting å skjule, men hadde han gjordt det for å snoke hadde jeg blitt råsur..

Dette handler jo ikke bare om mitt privatliv, men hva om ei venninne hadde betrodd meg noe han ikke skulle vite om..

Enig! Har sjelda noko hemmele på mobilen, men han ser aldri på mobilen min alikavel. Gjømme me kji bort når e får mld heldan. Si som oftest kem mø får melding av når dei kjem.

ORIGINAL: nate79

Hadde blitt litt irritert jeg selv om jeg ikke hadde noe å skjule.. Må jo ha noe privatliv, syntes jeg..

oh yeah!

Hadde blitt sint, selv om jeg ikke har noe å skjule[:@]

ORIGINAL: nate79

Hadde blitt litt irritert jeg selv om jeg ikke hadde noe å skjule.. Må jo ha noe privatliv, syntes jeg..

ORIGINAL: Gemini_81

Samboer gjør det på min hvis han vil og jeg på hans.... hadde ikke brydd meg! [:)] Men hvis vi ikke hadde hatt den dealen så hadde jeg nok spurt om han ikke stolte på meg eller hva han er nysgjerrig på!? [;)]

Respektløs syns jeg det er, det er en privat ting!

jeg hadde blitt dritt forbanna![:@]

Jeg har ingenting å skule
men jeg har venninder som betror meg en del
og det har ikke han noe med, det er privat.

Jeg hadde sagt "faen, du leste ikke DEN meldingen fra *guttenavn* sant? Så hvisket til meg selv, "eller slettet jeg den?!""[:D] 

Jeg hadde lurt veldig på hvorfor han ikke hadde stolt på meg. Hadde lurt litt, det er ikke for ingen ting at de sier på seg selv kjenner man andre...

ORIGINAL: Habib Galbi

verken meg eller han skjønner noe av de meldingene nå vi leser hverandres! hihi... han kan ikke norsk og jeg kan ikke fransk![8D] like greit! 

Hørtes ganske kjekkt ut[;)].

ORIGINAL: RedElf

Det hadde ikke brydd meg .... Om han ikke har bedre å gjøre så er de bare å lese i vei [:D] Møeee spennende vil jeg tror med avtaler om trilelturer, saldotilbakemeldinger og venninneskravel... Seriøse saker foregår ikke på SMS i min verden [:)]

Skjer særdeles lite spennende på mobilen her også, men det er prinsippet, hvorfor gjør han dette uten å si i fra. Han kunne jo spurt. Det blir som å lese andres brev uten tillatelse. Hadde han spurt hadde han sikkert fått lov, men å snike seg til det hver kveld etter at kjæresten har lagt seg, det er bare rart.

skjer her og, men liker det ikke. Har ikke noe å skjule, men private meldinger da...

det verste er når han åpner meldinger som kommer uten å fortelle meg at han har gjort det, for da får ikke jeg meldingen! leser ikke gamle meldinger akkurat...

å så da ....

Syns at man har ikke noe   å skjule ovenfor sin kjære!!!!

ORIGINAL: MiniMoi

Kunne ikke brydd meg mindre.. Jeg leser hans og han leser mine av ren nysgjerrighet.. Vi har ingen ting å skjule for hverandre så hvorfor ikke..

ORIGINAL: * supermamma*

har mob min på nattbordet jeg, bruker den som vekkerklokke.. Tror uansett ikke sambo hadde funnet mye spennende på mob min[:)]

ORIGINAL: Gemini_81

Samboer gjør det på min hvis han vil og jeg på hans.... hadde ikke brydd meg! [:)] Men hvis vi ikke hadde hatt den dealen så hadde jeg nok spurt om han ikke stolte på meg eller hva han er nysgjerrig på!? [;)]

Samme her[:)]

Det kan jo være hemmeligheter til andrepå ens egen mobil, så syns ikke man trenger lese hverandres sms[;)] Om ei venninne skriver noe ho vil holde hemmelig trenger ikke mannen vite det[;)]

Hvis kjæresten min sjekket min telefon hver eneste kveld for å kontrollere hva
som lå på den hadde jeg nok blitt litt mistenksom ja. Dels fordi jeg vile lurt på
om han selv hadde noe å skjule, og dels fordi jeg da hadde visst at han ikke
stolte på meg og da hadde forholdet vårt vært ute og kjøre.

Når det er sagt så har vi begge full mulighet til å sjekke hverandres telefoner, vi kaller det å "snoke fonen" [:D]
Det fordi vi er nysgjerrige av natur og lurer på om den andre har fått noe spennende i det siste,
ikke for å kontrollere altså, men mest for gøy [:D]

Sjekker kanskje telefonene til hverandre 1-3 ganger iløpet av 14 dager.

Back
Topp