I går så ville jeg kjenne lille knøttet sparke skikkelig..[8D]
Dette var når jeg hadde lagt meg...Så jeg la meg på magen...Var ikke så gælig gikk det, men litt vondt i puppa da[8D]
Så lå en liten stund på magen da, og så kjenner jeg noe jeg syntes ligende spark....i ryggen[8|] Litt på siden der...Kunne nesten vært der nyrene er, bare at de ligger litt lenger opp...[:-][8D]
Er det mulig da??? Hmm, kan ikke tenke meg noe annet bak der i alle fall, men var ikke noe vondt eller noe..."sparket" lignet litt på sånn fiskehale eller en boble som sprakk da..VEldig underlig...
Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men kanskje noe har litt ideer på hva det kan være...Eller?[8D]
Dette var når jeg hadde lagt meg...Så jeg la meg på magen...Var ikke så gælig gikk det, men litt vondt i puppa da[8D]
Så lå en liten stund på magen da, og så kjenner jeg noe jeg syntes ligende spark....i ryggen[8|] Litt på siden der...Kunne nesten vært der nyrene er, bare at de ligger litt lenger opp...[:-][8D]
Er det mulig da??? Hmm, kan ikke tenke meg noe annet bak der i alle fall, men var ikke noe vondt eller noe..."sparket" lignet litt på sånn fiskehale eller en boble som sprakk da..VEldig underlig...
Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, men kanskje noe har litt ideer på hva det kan være...Eller?[8D]